linneawinroth

Alla inlägg under maj 2014

Av linnea winroth - 31 maj 2014 13:09

Ja i dag var det genrep för den kommade Konfirmationen. I morgon är det äntligen konfirmation och jag har några saker jag ska göra under sermonin. 


I dag var jag och Zara som sagt i Gunnarp för att vara med på genrepet. 

Nu är jag hemma och kollar på tv med Viktor. 


När jag kom hem innan så hörde jag en smäll i uterummet. 

Kolla vad som fanns där.

 

En liten fågelunge.


Nu ska jag återgå till min mat.

   

Av linnea winroth - 29 maj 2014 18:45

Japp vi köpte en del saker. Typ deo, BH, kläder och mat. 

Jag köpte även en Tassimo maskin till mamma och dom andra. 

  

Suddig bild jag vet. Men den är super söt i värkligheten.

 



Av linnea winroth - 28 maj 2014 23:45

Ja på förmiddagen var jag på möte angpende min eventuella framtid. Mer exakt kan jag inte säga precis just nu då inget är säkert än. Men hoppas det blir något av detta.


Sen runt 16:00 så åkte jag och Zara till Göteborg för det var en konser på Liseberg som invigning av West Pride 2014. Självklar var vi ju tvungna att kolla på det. Sen var det ju ett plus att Zara van 2kg Toblerone. 

Lite surt att jag inte van men ändå kul för Zara. 

 

Hela stan är pyntad för Pride.

 

Zara åkte NÄSTAN Atofer... Så modig du var lilla vännen.

 

Av linnea winroth - 25 maj 2014 19:30

Gratttis alla mammor!!!

I dag fick mamma en bukett av oss. 

 

Sen åt vi även mat hos mormor och då fick hon och farmor varsin blomma med.

Desvärre hann jag inte ta någon bild på den men den är rosa och ganska liten. 

 

Av linnea winroth - 24 maj 2014 19:30

Ja i dag har vi hjälpt faster att flytta. Jag gjorde kanske inte så väldigt mycket då jag jobbade sent i går men jag tog mig ändå dit tillslut och bar lite saker. Jag stod däremot för inhandlingen av bröd, levererade kakor och körde dit med värktyg och en damsugare. 

Vi var ett glatt gäng på 9st som sprang upp och ner för tre våningar för att tömma den gamla lägenheten och sen speang vi 1 trappa för att få in allt den nya lägenheten. Hon fick et mesta på plats när vi var där men ja hon och Peter häll nog på ett bra tag efter att vi åkte runt 16:00.

 

Av linnea winroth - 21 maj 2014 21:30

I bussen dit

 

 

Första morgonen ombod

Alla värkar väldigt trötta vissa ner än andra.

             


Sen passar vi på att sola lite på ett gammat vis.

 

Bad på gång

Här hoppar vi från bådet och sen blir vi hämtade av ribbåten om man inte orkar klättra upp för stegen vill säga.

                           


 

Lite mer slappande på deck

 

 

Förbereder för att hissa segel


 

Sen hjälpet vi till med att hissa och dra in seglet

       

Mönstra av båten


Då måste vi ha ett grupp foto

 

 


Hoppa på tre

OKEJ!!!!

1.....

  

2...

 

3!!!!!!

 


PANG!!!!!

 


Ja så har våran resa varit i stora drag.

 


Av linnea winroth - 16 maj 2014 14:30

Ja i dag åker jag med ca 10 ledare och ett 30 tal konfirmader ut och seglar med båten Elida. Några ledare ska ses nu redan 16:15 och sen tar vi bussen vid 17:36. 

Nu har vi tre dygn framför oss med mycket vatten, vind och skoj. Det kommer bli mycket vattenkrig då vi kommer ha fint väder hela helgen. 


Nej men hur det går får ni reda på nästa vecka då jag ska orka att lägga in alla bilderna. Tills dess får ni ha det bra.

 

Av linnea winroth - 15 maj 2014 19:30

Ja i dag har vi ju fått ett husdjur. Efetr många om och men så gick alla med på att skaffa en klump.

Han är OrangeSvart och älskar att äta gräs. Pappa har omringar gräsmattan nu så att han inte smiter. Han heter Bernst Gunnar Dunderklumpen. Men vi kallar han Klumpen eller Dag Otto. 

(Pappa och jag fick samsas om ett namn)

 

Visst är han söt? Desvärre går det inte att ha han inne och man ska nog undvika att gosa allt för mycket med han. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards