linneawinroth

Alla inlägg under augusti 2012

Av linnea winroth - 31 augusti 2012 23:35

Ja i dag har det varit skola till 13:20 och sen följde jag med Lollo hem för att hjälpa henne att baka 75 st bullar. Sen när jag var hemma runt 18:00 så åt vi kräftor och annat gott. När man sedan hade ätit sig tjock kunde man inget annat än att träna bort det så jag övade straffar med Viktor. Och som alla säkert vet så spelar jag inte i samma liga som min bror eller bollen vi spelade med. Jag har nog sträckt mig i ryggen och det gör sjukt ont. Ska nog sova med en vete kudde på ryggen. Sen har vi en så enormt vacker måne i kväll så skulle ut och fota den då jag hör något brumma. Jag trodde jag var sjuk i huvudet men efter att ögonen vänjer sig vid mörkret så ser jag en pytte liten kattunge sitta på våran trappa. Och om jag inte skulle vara allergist skulle jag tagit den söta lilla hårbollen. Så om ni nu läser detta och bor i Falkenberg gärna skogstorp så kanske ni vet vems det är och då hittar vi ägarna och om vi inte hittar den blir det synd om den. Jag är as kär i den lilla katten och har nu döpt den till Angel. Sött va!!!!!!
En ganska dålig bild men ändå.

Av linnea winroth - 29 augusti 2012 22:00

Ja i dag har jag på en ny skolan och kollade. Det var en enormt mysig miljö men skolan i sig var inte lika rolig. Det var som att åka bak 80 år. Jag fick kännslan  av att jag var på ett museum typ i filmen "Natten På Museumet". Det var riktigt läskigt. Jag har ju några dagar på mig att välja så än vet jag inte.


Innan jag återvände till skolan åt jag och mamma sallad på  stranden och snäll som jag är så tog vi med Jonathan.

När jag sen var tillbaka i skolan gick jag och Gabbi för att fika. Hon är en bra kompis för hon hjälper mig liksom att reda ut vissa frågor.


Runt 17:00 så var jag på Staffsinge Ip för att kolla på när våran kusin var och spelade match. Det var HBK mot FFF och HBK vann med 2-1 efter några gulakort hit och dit. Får väll säga att dommaren var ganska generös när han delade ut gulakort. Men det kan ju bero på att man fäller motspelana så det kan ju ha ett syfte.


Runt 20:00 kollade jag på "Rock Björnen 2012"

Det var så bra och man fick se väldigt många bra kändisar.

 

Av linnea winroth - 28 augusti 2012 22:03

Ja i dag har det ju varit skola precis som en helt vanlig dag förutom det att jag har pratat om elevrådet inför 12ESA och det att Gabbi var hemma i dag. Annars var det nog som vanligt. Jag stannade i skolan till 16:00 för att bli slavarbetare till Cicci, jag fick skära glas och hon målade. Vi är ett bra team. Sen på kvällen var jag i Ätran med Zara och Ida. Vi planerade det sista inför lägret vi ska ha nästa helg. Så just nu sitter jag i bussen på väg hem. Vi körde precis förbi Vinbergsgolfbana. I morgon är jag ledig till 12:00. Är det soft eller vad? Men jag ska ju faktiskt iväg vid 11:00; vi får se hur det blir vi får hålla tummarna att det går bra. (dom som vet vart jag ska kan hålla tyst om det) och ni som inte vet får helt enkelt fundera på det. ;)

Av linnea winroth - 27 augusti 2012 20:01

Ja i dag bestämde jag mig för att ta ett stort steg åt rätt håll. Vad det är kan jag inte ta just nu för det är inte oficiellt än. Annars har jag pratat inför några esteter och det blir fler i morgon. Nu börjar jag trivas då jag omges av fantastiska personer som gillar mig och gör allt för att jag ska tänka om ;) Är nog nästan inget utan er, när ni är där och stöttar mig.

Taggar Onsdag nu!!!!!!

    

Av linnea winroth - 26 augusti 2012 21:45

Ja i dag skulle jag och Jonathan spela golf men det regnade för mycket så jag var och kollade på Fotboll i stället. DEt blev förluts i dag med. När vi kom hem sen så satte jag mig på mitt rum för att skriva en del. Nu är klockan svart 22:00 och jag är inte färdig med mitt skrivande än. Jag får väll fortsätta i morogn för mina ögon börjar bli trötta.

 

Av linnea winroth - 25 augusti 2012 23:30

Ja i dag hade Viktor cup i Stafsinge, dessvärre gick det inte så bra men han är glad ändå. Sen på kvällen bestälde vi mat. Självkalrt var Jonathan med under hela dagen och kvällen. Senare på kvällen spöade jag alla i Monupol.  Vi körde hem Jonatha och sen fick vi hämta pappa och Daniel för dom kunde inte vara kvar på Vallarna mer.

Vill ni veta en sak? Jag har en toppen pappa som fixar autografer av "The Unguided" Skojsigt värre   

 

Av linnea winroth - 24 augusti 2012 21:14

Ja i dag är det ju Fredag och då passar jag och Gabbi på att se på film, så vi hyrde film och köpte godis. Nu har vi ätit mat och sätt på en film. Nu sitter vi i köket och ser slutet på "Fångarana på Fortet" Vi sitter som nörder framför datorn. Gabbi chattar med någon och jag sitter och skriver en del. Snart är "fortet" slut och då ska vi nog flytta upp och se på nästa film.

 

Av linnea winroth - 23 augusti 2012 22:15

Ja i dag var vi på Öströö fårfarm, vi var på får och ko safari. det fanns några riktigt söta små kor och sen var fåren ganska gulliga dom med. Efter safarin så åt vi mat och sen gick vi i slottsstigen och samlade matrial för att bygga skulpturet. Vi var hemma runt 16:00 och jag var hemma runt 16:45. Då duchade jag och sen kom kusinerna på besök. Då fick jag även min present som var pengar och dom ska nog gå till ett par skor. nu sitter jag i soffan och är ganska trött så ska nog sova snart.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards