linneawinroth

Alla inlägg under februari 2013

Av linnea winroth - 28 februari 2013 22:48

Japp då är man påväg hem från Göteborg. Jag har precis varit på Eldsjälsgalan tillsammans med Maria ( mamman till barnet jag passar i bland) kvällen var toppen med både Andreas Waise, Peter Jöback, Moa Lignell och någon duo. Sen fick jag ju även se Peter Jihde, Kristin Kaspersen och Jan Bylund. Jo duon hette Lorentz & Sakarias.
Just nu är jag så sjukt trött och vill bara hem och sova.
I morgon är det skola och den startar kl 8:00 rågan är om jag kommer orka gå upp tills dess.

Av linnea winroth - 28 februari 2013 13:54

Ja just nu sitter jag utanför syv, kurator och skolsyseterns kontor. Jag vill att kl ska bli 15:20 så att pappa kan hämta mig. Just nu vill jag bara åka och ha riktigt mysigt.

Av linnea winroth - 22 februari 2013 21:26

Japp i dag sov jag till 10:00 då Viktors mobil ringde. Varför den gjorde det vet jag inte.
I dag har det varit en riktig slappar dag då man skulle göra saker men det blev inte Alls så mycket gjort i dag.

Dagens sjukaste sak: bada i varmvatten man få koka upp!!
Ja jag skulle ta mig ett bad på eftermiddagen så jag tappade upp vatten. När halva badkaret var fullt så kände jag i vattnet och konstaterade att det var ganska kallt. Jag funderade inte på det mer utan drog på lite mer varmvatten. Sen gick jag och gjorde soppa till lunch. När jag sen skulle hoppa i badet så var det ännu kallare än innan. Då slog det mig, mamma hade ju precis duchat så då trodde jag att hon hade tagit slut på allt varmvatten. Och eftersom jag skulle bada började jag värma vatten på spisen. Men då kom jag fram till att vattnet i badkaret hann svalna innan nästa kastrull var varm så då tog jag vattenkokan. Och efter ca 25min fick jag ett varmt bad. Och under tiden som jag sprang fram och tillbaka mellan köket och badrummet så försökte pappa fixa våran vatten beredare. Och ca 4 timmar senare har vi varmare vatten än innan. Men då hade jag ju gått upp för länge sen.

Nu i kväll ser jag på något på tv med Lena Philipsson och sen ska jag se på en film.
Sen får vi se vad som händer innan jag ska sova.

Av linnea winroth - 19 februari 2013 19:30

I dag har vi kollat efter en klnning till mig. Vi gick en hel del för att hitta någon som vi alla tre gillade. Jag ska ju gilla den eftersom jag ska ha den på mig men mamma och Bodil måste ju också gilla den eftersom "dom vet bäst". Det är tur att vi var i Göteborg för det var ett tag då vi inte alls hade samma åsikt med klänningarna. Men efter ett tag så hittade vi en väldigt fin klänning som jag ska ha. Så vi köpte den så nu är det bara skorna som saknas.

I kväll kommer även Sebbe till oss så då ska vi gå ut och äta och detta ska blir riktigt mysigt. Det som är synd är att vi åker hem redan i morgon. Men vi har ju haft det riktigt kul här.

 

Av linnea winroth - 18 februari 2013 21:30

Ja i dag åkte jag, mamma och Viktor till Göteborg. Detta Ska bli ett par riktigt rolida dagar för i morgon ska jag kolla på en bal klänning. Viktor har köpt skor i dag, han var dden ända som köpte något i dag. Min dag komme rnog i morgon, om jag har tur vill säga. Nu sitter vi inne på Bodil och Olivers rum och myse med godis och läsk. Jag ska nog gå och lägga mig snart.  

Av linnea winroth - 18 februari 2013 11:53

Ja då sitter vi på tåget mot Göteborg. Nu väntar det 3 super mysiga dagar med mamma, Viktor, Oliver och så klart Bodil. Det ska bli riktigt kul och vi ska köpa en klänning till mig :) och sen ska vi försöka fixa saker till mitt hår och studenten.
Och sen blir det säkert mer saker som kommer köpas men vad gör det ;)

Av linnea winroth - 16 februari 2013 14:38

Ja i dag ska vi fira en födelsedag.
Vi får se om jag orkar för jag är väldigt trött så kanske borde sova en stund.
Varför är jag trött då? Jo jag har sovit så otroligt dåligt i natt. I varje drömm kommer det fram samma bild och samma händelse hela natten. Den förföljer mig varje vaken sekund. Kan väll bara säga att mitt lov började inte bra. Nu ska jag flytta mig till mitt rum och lyssna på musik. Det ända som hjälper mot denna händelse. Bloggar nog mer i kväll. Finns på mobilen tills dess.

Av linnea winroth - 13 februari 2013 20:10

Ja i dag var det ju jobbmässa i skolan och jag var där en stund. Inte för att det fanns så mycket där men det var okej. Jag tyckte att dom flesta företagen var dryga. Nej jag håller nog mig till min plan istället.
Sen har jag även varit på lunch med mamma och moster. Vi hade det riktigt mysigt. Och snart är det lov och då ska vi ha mer mys, då ska ju även min bror med och våran kusin vitamin. Kul ska det bli.
I morgon är det skola igen med möte hit och dit och sen lite lektioner. Men i det stora hela så är det ganska lugnt.
Vad ska ni andra göra till helgen eller lovet?

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards