linneawinroth

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av linnea winroth - 10 februari 2013 13:09

Ja i går var jag på bio igen. Det börjar bli ofta det här. Denna gången var jag i Varberg för se filmen ego. Och vem var jag där med då? Jo världens gulligaste och raraste Sara. Vi hade det riktigt mysigt både innan bion, under bion och efter bion. Vi hade en del att prata om på vägen hem till Falkenberg. Och roligt nog så tyckte vi samma sak. Vi skrattade väldigt mycket. Jag skrattade åt hur Sara gör när hon ska över ett övergångs ställe. Men Sara jag lovar jag ska inte berätta hur du gör ;) jag var hemma runt 20:30 så jag hann se slutet av melodifestivalen. Kul var det. Jag tycker det är roligast att se mellan akterna.

I dag är det ju söndag och då ligger man i soffan och väntar på att gulliga Zara ska komma så ska vi prata lite innan hon ska iväg.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards