linneawinroth

Alla inlägg under februari 2015

Av linnea winroth - 28 februari 2015 22:00

I dag har jag och Zara varit på Gullbranna med Alpha och Beta gruppen. Vi hade en avslutnings dag där. 

Det var bland annat två Dop och en Konfirmation.

 

Det blev en del prat och meditation och massvis med mat. 

Vi åkte från Falkenberg vid 8:30 och var väll hemma 19:15. 

 

Här är nästan hela gruppen från Falkenberg.


Så vi hann hem till Melodifestivalen.

Men oj var bra Måns nummer var. Den var riktigt heftig och bakgrunds historian var ju fin. Och nu har stunde som jag har väntat på i 4 veckor. jag jag äntligen lyssna på ALLA låtar från årets Melodifestival. 

Det är några jag har sakat men nu ska jag lyssna sönder på dom. 

 

Av linnea winroth - 27 februari 2015 21:42

Jaaaa äntligen har Let's Dance börjat igen. Nu när Melodifestivalen snart är slut så börjar ju Let's Dance igen. Och i år är det 10 års jubleum. Det kan ju inte bli roligare. Eller jo det kan ju bli roligare om det är längre dancer och mindr tjöt och reklam. 

Men ja så är det ju på 4:an. Måste ju säga att vissa är ganska bra även om det bara är Premier i kväll. 


Annars har jag och Zara varit på Kungsmässan och kollat runt. Det slutade egentligen i soffan med film och godis. 


I morgon blir det en heldag på Gullbranna Gården. Det är avslutning på höstens Alpha och Beta kurs. Så det slutar alltid med en heldag med föreläsnigra, gudtjäns och samtal på Gullbranna. 

Det blir nong en toppen dag men man får nog ha med sig lite varma kläder då det kan bli en liten promenad till stranden. 

 

Av linnea winroth - 26 februari 2015 22:00

I dag har mamma och jag gått tll stan för att äta lunch på Stålboms. Det blev svanpsoppa med bröd för båda två. På vägen hem så gick vi innom Jyskoc h köpte tecken åt mamma och pappa. Sen fick jag bära hem det då mamma tyckte att det var otypligt att bära på en stor sopsäck.

 

Av linnea winroth - 25 februari 2015 22:15

I dag har mormor och Leif varit här och fikat och på kvällen var det dax för sista Beta kvällen för denna gången. Nu är det en paus fram till september. Men på Lördag har vi våra avslutning då vi ska till Gullbranna Gården. 

 

Av linnea winroth - 24 februari 2015 21:15

Ja jag har ju tränat och det gick ganska bra med foten. Visst det gjorde ont när jag gjorde vissa saker som att stå på den eller när jag skulle sparka med den. Men det gick bra ändå. Det jobbigaste i dag var nog dom två knän jag fick i vänster sida och den där armbågen jag fick rakt på käken. Men det är sånt som går över så även om det känndes när det hände så överlever jag det. Jag hoppas att käken blir bättre tills i morgon. 

 

Av linnea winroth - 23 februari 2015 20:30

Jaha nu är jobbet klart för denna helgen. Jag har jobbat Lördag-Måndag. Och nu är det en ny vecka och den kan bara bli bättre. I morgon ska jag försöka träna igen. 

Foten är bättre och jag slipper linda den nu. Jag klarar mig med att bara tejpa foten. 

 

Av linnea winroth - 21 februari 2015 19:45

I dag har jag jobbat 7-14 och sen blev det lite sång innan det var dax för familjemys. I kväll hejar vi på Andreas Weise. I morgon blir det jobb igen men då jobbar jag kväll. 

 

Av linnea winroth - 20 februari 2015 11:54

Jippy i går var det träning igen och jag blev lite fäld av min tränar och hamnade snett med foten. 

I dag har jag varit på Vårdcentralen och kollat foten då den blivit svullen och jag har svårt att stå på den. 

Så efter ett besök på röntgen så kunde dom konstatera att jag har en liten spricka i foten. Så nu i dag blir det till att vara hemma och vila. 

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards