linneawinroth

Alla inlägg under mars 2017

Av linnea winroth - 31 mars 2017 21:30

I dag börjar det kännas att jag har umgåts med kollegorna 24/7 för i dag har jag inte riktigt lust att vara social. Så efter att vi kom till hotellet skapade jag lite egentid och medans några gick ut i kväll så ligger jag i sängen och försöker få lite egentid trots att jag har rumskompisar. 


uppdateringen i dag blir inte så lång eftersom jag inte riktigt är på humör. 

Men får jag bara sova lite så blir det nog bra. I morogn kväll får jag ju komma hem vilket ska bli förbannat skönt.

 

Av linnea winroth - 30 mars 2017 23:24

Då har vi klarat av turnéns första upprigg och första nedrigg. Nu i kväll packade vi in allt och åkte vidare till Linköping. I morgon kör vi butik nummer 2. Detta är så roligt trots att det är så mycket och långa dagar så ångrar jag inget alls.

Av linnea winroth - 29 mars 2017 23:06

I dag har vi haft våran första event dag. Hela dagen i går gick åt till att packa bilar och sen köra från Alingsås till Norrköping.
Men i dag kom vi ut till våran första butik och fick visa upp allt.

Dagen har gått bra även om det fanns små saker som inte gick som vi ville. Men vi har 4 månader på oss att bli bättre.
Nu är vi tillbaka på hotellet och jag och två kollegor ska se på film innan vi ska sova.

Av linnea winroth - 27 mars 2017 21:37

Ja nu tar semestern slut här ner och i morgon bär det av mot Norrköping. först ska vi bara hämta allt och sen drar Team Öst upp mot Norrköping.

I dag har jag varit ute i skogen och tvättat bilen så den är redo att komma ut på vägarna igen nu helt blank.

Av linnea winroth - 26 mars 2017 22:00

I dag sov jag lite längre eftersom det har blivit sommartid nu. Dagen i allmänhet har varit ganska lugn. Först åkte jag en sväng till farmor och pratade med henne innan jag åkte hem och tog en dusch och sen åkte vi till mormor för att äta mat. jag hade önskat det då jag saknade mormors bruna sås. Efter några timmar där så åkte vi hem och jag och pappa satt och kollade på MotoGP. Våran favorit kom 3:a så det var bra i premieren. Och nej jag brukar inte följa det men det är kul att umgås med pappa medans vi kollar på det. 

Nu tängte jag gå och lägga mig och kolla mobilen en stund innan jag ska sova. 

I morogn blir det en heldag med mamma och pappa då Viktor är i skolan. Vi får väll se vad som händer då.

 

Av linnea winroth - 25 mars 2017 19:45

I dag var mamma, Viktoroch jag på Gekåsför att köpa byxor till mig. Det blev inte så mycket annat för mig men efter besöket där inne så åt vi Thai vilket var fantastiskt. Jag har mina favoriträtter på dom olika restaurangerna. Och som vanligt åt man kanske lite för mycket. Det blev både Thai, Sushi och mjukglass.

 

På vägen hem sen så åkte vi förbi morfars grav då han skulle blivit 77 år i dag. Synd bara att det var så kallt där annars var det fint där. 

 

Och sen väl hemma la jag mit i ett bad igen. Det är så skönt loch lyxigt att få ligga i ett badkar och se på film eller lyssna på musik. 


I morgon blir det besök först hos farmor och sen kvällsmat hos mormor. 

 

Av linnea winroth - 24 mars 2017 21:07

I dag när jag slutade jobbet så tog jag väskorna och åkte ner till Halland. Närmare bestämt Falkenberg. Jag är äntligen hemma och får träffa killarna igen. Jag har ju inte träffat dom sen jul och nyår. Mamma träffade jag ju för två veckor sen men det spelar igen roll. Jag saknar henne lika mycket för det. Jag får ju träffa dom igen om 2 veckor för då är det påsk och då drar jag hem hit igen.

Men måste ju nämna att även jag kan störa folk bara genom att vara jag. När jag åkte tåg så var det en gubbe mitt emot mig som störde sig på att jag spelade lite för hög musik. Vad gör han när jag sänker musiken? Jo då sätter han i egna hörlurar. Så då höjde jag igen och då bara glodde han på mig dom resterande 3 timmarna vi hade kvar.

Men det spelade ingen roll för jag var mig själv och gillade han inte musiken jag spelade kunde han byta plats. Vi hade flera lediga platser.
Men nu är jag hemma och jag har redan hunnit ta ett bad och mysa i soffan med pappa innan han ska jobba. Men nu ska jag nog sova för jag är trött och i morgon blir det gekås med mamma och Viktor.

Av linnea winroth - 23 mars 2017 21:59

I dag jobbar jag natt och när Emma har lagt sig passar jag på att blogga. Förutom att jag jobbar så har jag hunnit med att gå en runda i det fina vädret och packat ner det sista inför hemresan i morgon. Eftersom jag ska hämta jobbilar i Allingsås i början av nästa vecka så passar jag på att åka hem några dagar inna och krama om familjen.
Nästa vecka får jag äntligen börja med Matresan. Ska bli så kul att få åka runt och sprida glädje i 4 månader.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards