linneawinroth

Alla inlägg under februari 2017

Av linnea winroth - 28 februari 2017 23:15

Hur många har noterat mina ändringar?

 

Min blogg såg ut såhär ett tag men nu var det dax att förnya det. Eller ska jag vara ärlig så var det min mamma som påpekade det. Och efter att man ahr hört det några gånger får man ju göra som hon säger.

Så jag ändrade min header och min profilbild här på bloggen.

 

Vad tycekr ni om den? Jag blev kanske riktigt nöjd men jag får ha det såhär ett tag tills ajg lyckas lösa dom små detaljerna.

 

Av linnea winroth - 27 februari 2017 21:11

Då börjar vi om igen med en ny vecka och nya möjligheter. I dag har jag jobbat, och sen åkt hem för att sedan rensak på skrivbordet och sen renskriva lite papper och uppdatera några listor och in kallender.

Visste har jag hunnit med en del i dag med. Nu blickar vi framåt mot möten, jobb och lite mer jobb. Svårt att inse att vi redan är inne på näst sista vecka av Melodiexpeditionen. Jag har redan varit denna lilla bubblan i över 4 veckor. Snart är det slut. Men gud va kul jag har haft alltså. 

Detta är ett minne för livet. Men när en dörr stängs så öppnas en anna sägs det ju. När ett projekt börjar ta slut så börjar nästa.

Men innan dess ska jag njuta det sista av mello.


Nu ska jag sova tror jag. Har lite att göra i morgon med.

 


Av linnea winroth - 26 februari 2017 21:00

Då är ännu en mello vecka över. I helgen var vi i Skellefteå och gud va skön staden var. Det var ju som sagt snö och kyla men det var framför allt sol som gjorde det så förbanant vackert.

Dagen i dag spenderade vi i ett hörn av restaurangen. Vi satt och bara pratade medan vi väntade på att få ta sig hem. 

Något som kan summera resan var denna bilden.

 

Samt denna videon.


 Champagn som jag älskar så mycket. Men om man inte dricker så kan man ju alltid ha det på kläderna.


Men i dag får man väll konstatera att jag reser med fantastiskt folk.

 

När Patric vill hem går ahn runt i cirklar. 

Men när sandra vill hem så tar hon det sneppet längre.

 

Det synd åtminstonde att vi har varit där.

Sen på flyget hade vi tur för SAS Plus var rad 1-3. Vi alla satt på raderna 1-3. Viket resulteade i gratis mat och dricka.

 

Väl hemma på Arlanda så möttes jag av en riktigt rolig syn. Jag stötte nämligen på en en bekant osm vi träffade i Vietnam när vi var där sist. Och det roliga är ju att vi typ inte har pratat sen dess men nu lyckades hon se mig i min gröna jacka och det gjorde min kväll. Trotts att jag var helt slut och egentligen bara ville gömma mig så var det ju så kul att få prata lite med henne. 


Tack för den roliga pratstunde med er alla tre trots att Marianne inte var med fysiskt på flygplatsen så hann vi facetima lite medan vi väntade på Daniel. 


Måste ju bara avsluta med bilde på mig framför snöhögen. 

 

Jag har haft det fantastikst kul.

 

Av linnea winroth - 25 februari 2017 15:36

Då har expeditionen tagit oss till Skellefteå.

Mina förväntlingar var väll mycket snö och en ganska liten stad. Och ja det är en del snö här men staden är så förberädd. Dom har smykat gågartan och torget inne i stan med rosa ballongre, sidenband och glitter. Större delen av alla butiker är även dom med genom att ta fram det rosa i skyltföstrena.
 

Bland annat hade våran lunchrestaurang klätt upp deras maskott i boa. 

Själv pasade jag på att fotas framför deras stora snöhög.

 
Vi är just nu tillbaka på hotellet för att vila upp oss och göra i ordning oss inför kvällen.

Jag har även hunnit att spela in en film om den sista tävlingen som vi håller här innan kvällens deltävling.

Men nu sitter jag som sagt under täcken och värmer mig medans mina strumpor hänger på tork inne i badrummet.

Jag lyckades nämligen göra en super vurpa in en snödriva utanför hotellet för en stund sen. 

I och med det tappade jag även bort min mobil i drivan. Men den hittade jag några minuter senare och ja man får väll säga att det är tur att mobilen är lite vattentät.


Men nu peppar jag lite och ska snart byta om till kvällens outfit och sen om ca 90 min tar vi oss ut till arenan. 

 

Av linnea winroth - 24 februari 2017 21:40

I dag har jag ägnat över en timme på en parkbänk i Humlegården. Jag gick dit för att spela in in video till Melodiexpeditionen. Det blev några omtagningar och när jag höll på att få till en bra film så blev jag störd av folk som börhja prata med mig. Först en äldre gubbe som börja prata med mig och sen någon värvare till något företag. Han satte sig ner vid mig och börja prata och där satt han nog i 30 min och pratade med mig. Men när han tiullsut gick så fick jag fortsätta spela in min video. Och tillslut blev jag klar och frös så fruktansvärt mycket. Så jag gick till Starbucks och vet ni den där kännslan när man kommer utifrån kylan och går in och kroppen slutar fungera. Alltså efetrsom det var varmt där inne så började ag skaka och hacka tänder. Det slutade med att jag fick en kopp med hett vatten att värma händerna på medan jag beställde en kaffe. Alltså ni skulle se min mugg. Jag skakade något frukansvärt. Men någon timme senare hade jag värmt upp så gott som hela kroppen förutom mina tummar. 

Så när man nästan hade fått tillbaka all kännsel gick jag hem för att packa inför resan till Skellefteå i morgon. 

Så nu några timmar senare är väskan packad och jag har ätit lite. Nu ligget jag i sängen och värmer mig lite.

Har väll inte så mycket att säga just nu urtan får återkomma i morgon när vi är på plats.

 

Av linnea winroth - 23 februari 2017 23:30

I dag har jag jobbat kväll och kom hem för ca 20 min. Det gick bättre i dag men nu ska jag byta fokus och satsa på mello i helgen. 

I dag har jag föruton jobbet surfat runt på internett och svarat på lite mail. 

Finns inte så mycket jag kan berätta förutom att jag i dag la ut en tbt på våran Instagram och Facebook. Gå in och kolla om ni vill.

 


Av linnea winroth - 22 februari 2017 21:30

I dag sov jag till 9:45 och det var så skönt att få sova ut lite. Det som jag möttes av när ag öppnade datron var en påminnelse om att jag skulle ha ett telefonmöte kl 10:30. Det var ju tur att jag inte missade det. Men mötet gick bra trots att alla verkade mer eller mindra dåliga. 

Men när mötet var klart så gick jag och satte mig på Biboliteket och redigerade lite dokument.

Nu i kväll har jag pratat med mormor och sen sett lite serie som jag inte hunnit kolla på under veckan.

I morgon ska jag jobba igen. 

 

Av linnea winroth - 21 februari 2017 23:23

I dag blev det inte heller någon sovmorogn då jag hade tvätttid redan kl 7 i morse. 

Men det gick bra och jag var ju klar vid 9 så jag hade ju hela dagen framför mig. Så jag satte min vid datorn och kollade lite serier och sen även svara på lite mail. Dagen gick ganska fort och vid 17:00 började jag att jobba så jag var på jobbet 17-22:15. Det känndes lite bättre i dag men det är fortfarande ganska svårt. Men nu är jag hemma och ska börja med sista säsongen av Glee. I morogn är jag ledig så då ska jag sova ut. Vilket antagligen kommer bli till typ 7:30 bara för att gävlas med mig. 

Nej men jag har inte så mycket att säga egentligen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards