linneawinroth

Alla inlägg den 4 februari 2017

Av linnea winroth - 4 februari 2017 17:30

I dag tog vi oss ner till Göteborg för att äntligen få vara på plats i arenan.

Schemat för oss är Genrep, repotage, egnetid och sen sändlingen i kväll.

Vi ska mötas upp om en stund för att gå tillbaka till arenan och göra ett repotage.

Eftersom vi har lite egen tid nu så passar jag på att blogga. Desvärre har vi ju bara hunnit med genrepet så det finns väll inte så mycket mer jag kan berätta som vi inte redan har lagt ut på våran facebook.

Men jag kan lägga in lite bilder från genrepet.

       

Showen i sin helhet var helt okej. Även om det fanns vissa moment som var svagare än andra.

Jo innan vi gick ut från arenan så gjorde vi ju ett inslag med årets sångfågel.

 

Det kommer mer material i morgon. Och kanske om vi har tur så lägger jag upp något material här som inte fått vara med på våra anda kanaler.


Men nu taggar vi för tävlingen i kväll.

   



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards