linneawinroth

Alla inlägg under mars 2014

Av linnea winroth - 31 mars 2014 19:30

I dag har jag och mamma varit i Varberg. Vi har haft en mor och dotter dag med mat och shopping. Jag köpte bland annat kjolar och en byro. Mamma har köpt byxor och ett sängöverkast.


På vägen hem så åkte vi till Hajen och handlade mat. Måste ju bara säga att där finns det XXL stora kundvagnar. Det var som att köra en limo där inne. 

 

Av linnea winroth - 26 mars 2014 16:57

I dag har jag och mormor varit i väg och shoppat på Gekås. Det blev en del för henne och ja sen blev det väll lite till mig med. 

Mormor och jag köpte först ett par skor.

 

När vi sedan kom in till Gekås blev det både växter, koftor, godis, mat och en spegel.

            

Sen köpte jag en blomma till mamma, underställ till Viktor och en present till kusinbarnet Luca.

Sen passade vi på att äta lunch och det blev Spätta med pommes och remolad.

 

 


Av linnea winroth - 25 mars 2014 10:59

Japp det är Våffeldagen i dag. Solen skiner precis som det brukar göra en dag som denna. 

I dag skulle min morfar fyllt 74år. Mamma var och fixade hans grav i Söndags. 

 

Jag ska försöka hinna och åka dit innan jag ska jobba sen vid 16:00. Annarsk ska jag försöka att reda ut en sak till ett eventuellt kommande projekt. Ska få lite mer svar i dag så jag bara väntar. 


Nu ska jag kolla igenom lite saker på datorn och sen förbereda maten till i kväll. 

 

Av linnea winroth - 24 mars 2014 11:00

I dag har jag gjort mina egna Cookies med både Smartis och Nutella. Dom blev riktigt goda och Viktor godkände dom med. 

 

Nu ska jag äta lite innan jag ska till jobbet.

 

Av linnea winroth - 23 mars 2014 21:00

I dag var jag och Zara i kyrkan. Det slutade med att vi var och kollade på en barnteater och sen var vi tillbaka i kyrkan och sjöng lite. Så ja vi var väll inte hemma innan typ 12:45. Sen under dagen så låg jag bara och kollade på film fram till typ 18:00 då jag började med maten. Det blev en kyckling och svampgryta. Sen på kvällen hade alla i familjen mys fast på olika ställen. 

I morgon är det en ny vecka och nya jobb.

Nu ska jag återgå till min film på datorn. 

 

Av linnea winroth - 22 mars 2014 19:30

I dag var mina kära kusiner i Falkenberg. Så då var vi ju bara tvungna att åka och träffa dom. Det blev desvärre så att Mattias fick åka hem igen för han mådde inte bra alls. Men barnen och jag hade kul då vi var ute och lekte på lekplatser och gick och åt kakor helatiden.

 

Ja det blev nog en del glass för henne med.

 

Av linnea winroth - 20 mars 2014 12:15

I dag ska jag jobba 16-21 och sen har jag dubbel pass i morgon så då blir det först 7-13 och sen 16-21. Så ja i morgon kommer jag inte hinna blogga. Eller ju hinner gör jag nog men jag komme rinte orka det efter jobbet. 


Jag ska faktist vara duktig i dag och tänkte gå till jobbet. Så får mamma möta mig med cykel elelr bil då jag ska upp tidigt i morgon. 

 

Av linnea winroth - 18 mars 2014 16:00

I dag var jag inne på jobbet en stund för jag hade ett möte med Chefen. Det var bara ett möte för att stämma av hur det går för mig och sen fick jag även reda på var jag ska vara i sommar. Kul kul och inna jag åkte hem så stack jag in till mamma som jobbade.   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards