linneawinroth

Alla inlägg under april 2018

Av linnea winroth - 30 april 2018 23:45

I dag har jag jobbat dubbel pass på MMTP (Mamma Mia The Party) Så jag har jobbat 12-00:30. Så vi har haft två föreställningar och eftersom det är röd dag i dag och Valborg så har vi haft fest mellan föreställningarna med glass, strössel, marränger och kola/chokladsås. 

 

Men trots att jag har jobbat 12 timmar i dag och dansat så att fötterna böder så har jag haft förbannat kul här. Detta är ett sådant jobb där man inte känner av att det är jobb och något man längtar till. 

Jag är tyvärr inte med så mycket än eftersom jag har annan sysselsättning men dom få gångerna jag är med så känner jag att det är här jag ska vara. Det är här jag kan vara mig själv och jag får showa hur mycket jag vill och orkar. Hur många jobb går ut på att skratta, dansa och sjunga? Förstår dom som säger att deras hobby är deras jobb. 

 

Av linnea winroth - 28 april 2018 20:00

Då är även denna veckans turne över och vi har kommit hem till Stockhom igen. Något försende då vi hamnade i bilkö precis vid Getan. Det var visst en lastbil och 3 personbilar som hade kolliderat. Men vi är hemma och det är skönt. I morgon ska jag jobba hos Emma och sen på Måndag blir det Mamma Mia The Party.

 

 





Av linnea winroth - 22 april 2018 23:30

I kväll ha rjag varit på Cirkus och kollat på Willam Spetz och hanns Show "Mormor jag vet att du är i himlen, men har du tid en timme” Den var så förbannat bra och alla grät. Jag har väntat ett år på detta men i kväll fick jag äntligen gå på föreställningen. Och jag förstår verkligen varför denna föreställninge har varit så hyllad av så många. 

 

Detta var turnéns sista stopp och Den sista föreställningen för han. Så det dröjde väll ca 5 min innan William börja gråta och sen hörde och såg man fok i publiken gråta ganska fort också. Det var så himmla gripande speciellt när han sjöng den sista låten om sin mormor.


 

Av linnea winroth - 17 april 2018 22:45

Då har Ica tagit sig ner till Linköping där vi bor i en äldre delen och här kännse det bokstavigebn som en spök stad. Det finns många gamla butiker, cafée och någon bank. Det är hur från 1800-talet men rummen är super lysiga bortsett från att det inte är byggda för folk runt 2m. Så Jonathan som är med denna veckan har lite jobbigt vid alla dörrar. 

Han måste ju böja på sig för att komma in genom dörrana. 

 

Av linnea winroth - 15 april 2018 21:15

I dag har jag fått några timmar med Pegah nu när hon var poå besök i Stockholm. Så det blev några timmar mend henna i eftermiddag innan jag följde henne till flyget. Vi kollade på en presen till en kompis och sen fikade vi innan flyget gick. 

Nu är jag hemma och har handlat och lagat mat. Jag gjorde först köttfärssås till lassangen som är torr. Med hjälp av köttfärssåsen så kanske det inte är lika torrt. Sen åt jag Pull pork Wrap och kollade på Youtube. Och nu så ska jag börja kolla på Sofias Änglar och förhoppningsvis så hinner och orkar jag se på en Beck film. 

 

Av linnea winroth - 14 april 2018 20:00

Nu är den fösta veckan gjord och det känns toppen att få komma igång igen och köra turné. Denne vecka var det Gävle och Värtan som har fått besök av oss. Det var vrit toppen coh väderet har varit på topp. Desvärre så ser det inte utm som att det ska blir lika fint nu i helgen nu när vi är lediga men vi får hålla ut för snart är sommarne här och då blir det varmt. 

I morgon sk ajag träffa Pegah som är här i Stockhlm på något möte så vio ska försöka hinna ses innan hon ska flyga hem igen. 

 

Av linnea winroth - 11 april 2018 22:18

Då har vi kört våran fösta butik för i år. Gävle var först ut och dagen har gått riktigt bra. Det var lite kaos på morgonen men det löste sig på vägen. Humöret var på topp och jag gillade verkligen att vara i gång igen.

Av linnea winroth - 8 april 2018 21:45

I går var det Dannys tur att underhållla oss. Kvällen var toppen med god mat och allt. Han var grym och björd mycket på sig själv men det gick lite för fort enligt mig och mamma. Vi båda tyckte att han pratade mer förra gången och mer djupgående men låtarna var toppen som vandligt.

Här kommer den enda låten jag spelade in. 


  Nu är jag på väg hem till Stockholm och då börjar Matresan på riktigt.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards