linneawinroth

Alla inlägg under januari 2013

Av linnea winroth - 31 januari 2013 21:43

Japp jag startade dagen vid 8:00 då jag var på ett programrådsmöte. Det höll på till 8:35 sen har man lite hår till 9:50 för att läraren var sjuk. Sen hade vi information av våran syv till kl 10:10 och sen blev det hål igen. Så då gick jag upp till bilden och jobbade där till kl 12:00 sen slutade jag, så sjukt skönt att komma hem då man egentligen slutar kl 16:00. Så då han jag hem och fixa några saker innan Parama kom. När hon sedan kom vid 15:00 så sjöng vi Singstar till 17:30 och sen åt vi mat och såg på film. Sen skulle hon hem vid 19:40. Vi hade riktigt kul och det får vi göra om.

På bussen hem i dag träffade jag Anna. Det var sjukt länge sedan vi sågs så vi hann prata snabbt innan jag skulle av bussen. Hon påminde mig om ett spel som vi spelade när vi var små. Redan på den tiden var vi ett par riktiga datanördar då vi bara satt och spelade kellogs spel på en "Windows 95" det gjorde hela min eftermiddag. Jag får väll se om jag hittar spelet igen måste ju pröva det nu.

Sen fick jag ju ett paket i dag med. Jag var riktigt glad då allt blev väldigt bra och precis som jag ville ha det.

Av linnea winroth - 26 januari 2013 08:45

Japp i dag har jag ridit med Parama. Vi hade det riktigt roligt då vi red i skogen. Just i dag tävlade vi lite då och då. Det blev ganska full fart då vi red i galopp i skogen. Dessvärre var det jag som förlorade alla gångerna. Men va fan det var så skönt att bara sitta där och se när alla träden fladdrade förbi och bara höra när hovarna träffade snön och assfalten. Det var så länge sen jag kännde den friheten. Det måste vi göra om.
Nu kanske ni undrar vem jag red med eller ven hon är. Tänkte visa er det, sen får ni se några bilder på hennes hund också.

Av linnea winroth - 25 januari 2013 19:44

Japp så sitter man på tåget igen. Denna gången ska vi till Falkenberg. Vi är alltså på våran färd hem igen. Filmen var riktigt bra och jag ser den väldigt gärna fler gånger. Har ni funderat på att se den så tycker jag att ni bör göra det.

Dagen i Göteborg var bra. Det var lite tråkigt att vi hade för lite tid för att gå en bit från Nordstan och där hade vi för mycket tid så då gick vi till bion en stund innan och slutade er med att vi var där 30min tidig så då fick vi sitta där och vänta ett tag. När bion var slut gick vi tillbaka till Nordstan för att äta lite innan vi skulle ta tåget hem. Och nu sitter vi här och väntat på att tåget ska gå. När jag kommer hem ska jag bara lägga mig i soffan och slöa innan jag somnar där.

Av linnea winroth - 25 januari 2013 13:25

Ja då har man slutat skolan och är på ett tåg till Göteborg. I kväll är det premier för "EGO- sexig, ytlig blind" jag är grymt taggad och vet ni vad? Jag betalar inget, Jonathan betalar både tåget och bion. Bion börjar vid 16:00 så först ska vi kolla vad Göteborg har att erbjuda.

Av linnea winroth - 24 januari 2013 22:00

Ja i dag har jag varit på halkbanan för att pröva att parera i olika situationer. Det var riktig roligt att vara där och det var inte så farligt som jag trodde. Jag trodde det skulle vara mycket halare men jag tyckte inte det var så värst halt. Jag fick köra halva biten upp till halkbarnan och som tyr var så åkte jag med några riktigt roliga personer. Nu är jag hemma men riktigt trött så borde nog sova nu.

Av linnea winroth - 23 januari 2013 15:23

Ja då sitter man i bilen igen. Jag har precis kört lite innan jag ska på halkbanan i morgon. Nu sitter jag i våran bil för jag ska ta allergi sprutor. Känns som om jag har bättre saker för mig än att åka till Halmstad. Men jag får väll bara le och se glad ut.

Av linnea winroth - 22 januari 2013 20:48

Ja denna veckan är full. Jag ska hinna gå i skolan, köra, på halkbanan, ta sprutor, på möten och till och med gå på bio. Detta är under tre dagar sen till helgen ska jag nog rida och då kanske man får träningsvärk, för jag fick en väldigt klen sådan efter senaste turen.
Nej men annars går det bra med allt som händer. Jag ska snart sova för har en del att göra i morgon.

Av linnea winroth - 19 januari 2013 22:25

Japp i dag har jag ridit. Det blev en tur på över en timme på en norsk fjårding med Parama och Jonathan. Det var riktigt kul förutom det att hästen jag red fick lite Frispel på några fåglar så att jag fick hoppa av. Annars var det så kul att Ruda igen. Jag fick även klappa hundar och katter. Ja jag kollade på några får med. När jag sedan kom hem fick jag slänga mig i däcken för sen skulle man in till stan för att träffa en underbar kompis som heter Sara. Vi åt pizza ( sallad för min del och kebab tallrik för Sara) sen satt vi och pratade om allt möjligt. Nu är jag hemma och kollar på "P3 Guld Galan" det är riktigt kul?!..... Nej det var sjukt tråkigt att kolla på P3 guld. Trodde det skulle vara roligare.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards