linneawinroth

Alla inlägg under juli 2017

Av linnea winroth - 28 juli 2017 23:10

I dag har jag tagit det lungt. Det har varit skönt att få en ledig dag efter en period av jobb. I dag vinkade jag av mamma vid 11 för att hon och Lotta skulle till Öland för att kolla på GES i morgon. Sen handlade jag och lagade matlådor till Viktor. Sen på eftermiddag så umgicks jag med Zara en stund innan jag hoppade ner i ett bad och såg på film.
I morgon kommer mormor och då ska jag sy upp byxor och äta mat med henne och Leif.

Av linnea winroth - 25 juli 2017 22:46

Jag har precis av verkat 7 av 9 jobbdagar. Nu ligger jag på ett hotellrum i Karlshamn efter att ha kört ca 4 timmars bil. Medan mina kollegor har haft 3 dagar ledigt har jag jobbat vidare. Jag har gått från Ica till Assistent och sen tillbaka till Ica.

Mer om hur min helg har varit får ni reda på lite längre fram i veckan.

Av linnea winroth - 20 juli 2017 16:30

                                           


 
 
 
 
 
 
 
 
 
   

Av linnea winroth - 19 juli 2017 20:36

Första natten i Malmö började inte super bra. Jag var trött och la mig redan vid 22 men vid 23:45 vaknar jag av att brandlarmet går och jag måste ut. Så jag drog på mig en kofta och skor och när jag är halvvägs ner till reseptionen inser jag att jag bara har cykelbyxor och en kofta. Men som tur var så fanns det fler som glömt byxorna. Efter en kvart fick vi gå in igen och jag somnade som tur var under 2 min.


Men i dag började jag att jobba med team Syd. Ett riktigt härligt gäng som har humor och verkligen tar och släpper in mig.
Efter första dagen hör nere ska jag nu gå ut och köpa mat och sen se en film.

Av linnea winroth - 16 juli 2017 21:44

Nu är jag äntligen på Västkusten och ska spendera några veckor här innan jag drar till Mora. Jag började köra vid 8:30 och tog vägen om Sparreholm innan vi intog Göteborg vid 17 tiden. Och sen vid 18:55 satte jag mig på tiger hem.

Nu har hi haft familje middag tillsammans innan jag la mig. Jag är ganska trött nu när jag får varva ner så tänker sova tidigt i dag.

Nu säger jag hejdå till denna bilen och så hämtar jag upp den nya bilen på Tisdag.

Av linnea winroth - 15 juli 2017 22:47

I dag tog Matresan slut för Team Öst. Efter 109 dagar och 27 butiker har vi sammanlagt åkt ca 291,5 MIL Tillsammans. Det är som att köra rakti igenom Sverige två gånger.

  

Detta var vi för 109 Dagar sen!! 


Medan resten av teamet slutade i dag så drar jag vidare ner till Team Syd för att stötta dom den sista biten. 


Så nu i kväll har jag packat klart och ska snart sova för jag har en del mil att köra i morgon. Sen är jag på Västkusten till den 9 Aug då jag drar till Mora och är inte tillbaka I Stockholm innan den 13 Aug.


men nu ska jag sova.

 


Av linnea winroth - 14 juli 2017 22:52

I dag har vi byggt upp vårar event för sista gången. Då är vi i Hässelby och besöker dom där.
Efter jobbet så hade vi teambuilding på Olerys i Kista. Och inkorgen är siste dagen som Team Öst jobbar ihop. Sedan drar vi vidare alla på sitt håll.
Nu ska jag sova för är ganska trött och på Söndag blir det inte så mycket vila då jag ska köra ner bilen till Göteborg.

Av linnea winroth - 13 juli 2017 22:09

I dag har jag storstädat och soterat allt i rummet ås det är fint nu när jag drar från Stockholm för en månad. Det blev riktigt fint och jag är nöjd med resultatet. Sen ringde jag till Tansportstyrelsen eftersom mitt körkor tinte hade kommit än. Och dag har det tagit 5 dagar. Så ringde och sa att det MÅSTE komma i dag. Jag har inte mer tid för nu drar jag iväg en månad. Som tur var så var dom tillmötesgående och fixade fram det på 20 min. Så 20 min senare fanns det i kista och jag kunde bara hämta det. Passade även på att hämta min klocka som äntligen kommit tillbaka från reparation. det slutade med att jag fick kvitera ut en ny klocka då garantin inte hade gått ut än. Sen drog jag till Söder för att köpa något till Viktor. Har alltid något till han när jag kommer hem. 


Nu i kväll har jag ätit Thai mat och när jag hade ätit upp så fick jag lite hemlagad mat av dom som jag bor med. Så det får jag äta i morgon. Och i morgon går vi in i dom sista två dagrna med Matresan och Team Öst. Sen åker jag ner till Malmö och annsluter mig till team Syd. 


Så i morgon börja vi avveckla team Öst.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards