linneawinroth

Alla inlägg under juli 2013

Av linnea winroth - 31 juli 2013 23:45

Ja i dag jobbade jag på förmiddagen och sen blev jag ledig. Jag är tro det eller ej ledig fram till Lördag kl 16:00. Det har nog inte hänt på hela sommaren.

Ja så det firade jag och Zara med att vara på Oasen lite extra länge i dag. Fast innan vi åkte dit rock jag åka och lämna Viktors fotbollsskor för ut av någon anledning så glömde han dom, rasten jag frågade om allt var med typ 20gg men jaja det gick som det gick och ja tur var väll det att vi inte hade åkt hemifrån tidigare.

Jaja i morgon ska jag bara slöa för en gångs skull. Nu ska jag läsa lite frågor och annat kul inna jag ska sova.

Av linnea winroth - 29 juli 2013 23:45

ja i dag har jag jobabt och sen har jag och zara hafft en toppen kväll nere vi stranden. vi pratade om vad vi ska göra denna och nästa vecka.


Ja jo innan jag jobbade i dag så var jag med Viktor i stan. Vi åt lunch på Sisi och sen åt vi glass.


men ja Zara var här till typ 23:30 så ja nu ligger jag här och svarar på frågor från Ask.fm

Men jag ska snart sova för i morogn börjar jag vid 7:00.

 

Av linnea winroth - 28 juli 2013 23:00

nu har jag hunnit att återhämta mig från nattens äventyr. Som jag sagt inna så är Sara en toppen tjej att festa med för hon är som jag. man behöver inte göra så mycket för att vi ska ha kul.


Ja i dag orkade jag ju inte göra så mycket mer än att slöa i soffan men jag har faktist hämtat min bil i stan. jag körde nämligen från jobbet i går och fick cykla hem. men ja pappa har kört in mig cå nu är bilen också hemma.  nu i kväll har jag träffat Daniel. vi var jute och gick och pratade en del om allt möjligt precis som vi brukar göra. Vi kan liksom utbyta tankar och tips om allt. Det var skönt att få ränsa tankarna lite.

 

Av linnea winroth - 28 juli 2013 03:45

Japp nu är man hemma från bratt och ja vilken kväll det var. Sara du är en toppen perosn att festa med. Även om vi inte "festade" så fasligt mycket då vi mest satt och pratade med killar. Men jag kul hade vi och som sagt det var synd att natten tog slut så fort.

Jaja nu är klockan mycket och jag borde sova.  

Av linnea winroth - 27 juli 2013 23:30

Ja i dag var det först jobb som stod på schemat och sen var det Oasen på kvällen innan jag skulle ut och festa med Sara. Det blir Bratt och ja vi ska ha kul för vi ses typ aldrig lägre. Vi måste prata om allt som hänt sen sist vi sågs. Förr sågs vi 2-3gg i veckan och ja nu ses vi aldrig.

Nu ska jag bara vänta på att Sara kommer och möter m

Av linnea winroth - 26 juli 2013 23:45

Ja i dag har jag jobbat 7:30-13:30 och det var väll okej. Jag var bland annat ute och gick med en dam och ja vad ska man säga? Jag är inte den vassaste kniven i lådan. Vi var på vallarna och solade i en liten dunge. Damen ville vara i solen och jag i skuggan så jag satte henne vid ett träd. Hon i solen och jag i skuggan. Jag skulle sätta mig bekvämt på en gräsrot. Men ja mina kläder och mossan på roten värkade inte gilla varnads så vad hände då? Jo jag satte mig och det sa *smack* sen låg jag och sprattlade på marken. Damen i frågan frågade hur det gick sen säger hon lugnt och bestämt: ja det var väll allt tur att det i te var jag som låg här och sprattla för då skulle jag inte komma upp igen.

Ja kul kan man ha på jobbet. När vi var tillbaka på våningen sa jag att jag skulle gå och drick lite vatten och när jag sedan kom tillbaka till henne med lite vatten kollade hon på mig och sen sa hon: men lilla vännen du är ju varm efter våran promenad. Ja i dag var det du som körde mig så jag fick ta det lugnt, men nästa gång kör jag dig."

Ja sen på kvällen var jag på oasen en stund och ja nu är jag hemma igen.

I morgon blir det jobb 7-14:15. Och sen ska jag ut med Sara på kvällen. I morgon avverkar jag min 11 dag på raken på jobbet. Mina senaste 3 lediga dagar har jag blivit in ringd på så ja jag kanske blir det på söndag med.

I morgon har jag även 10 arbetspass kvar att avverka. Tiden går fort och snart är sommaren över.

Av linnea winroth - 24 juli 2013 23:45

Ja i dag har jag jobbat en stund inna man drog till Oasen med Zara.

Vill ni veta en rolig grej?
Jo det är såhär att jag för ett bra tag sen gjorde en tavla i skolan på en tjej. Denna tjejen heter Linda Jägerström och är en stylist på några kändisar. Bland annat är hon stylist på självaste Eric Saade, Danny Saucedo, Robin Stjerberg och många fler.
Jag lovade att jag någon gång skulle göra en tavla till henne.
Så nu för ett bra tag sen var jag i Göteborg för att kolla på när Robin stjernberg hade sin skivsignering. Då passade jag på att be han lämna denna tavlan till Linda. Och i dag så skrev hon till mig och tackade så mycket för tavlan.
Så ja i kväll gjorde Linda hela kvällen och veckan genom att bara skriva tack!

Av linnea winroth - 22 juli 2013 23:15

Ja då har man varit på Liseberg i dag med. Jobbade först till 13:00 och sen vid 14:00 satte jag mig i nilen för att köra till Göteborg. Vid 15:00 så var jag framme. I dag var det även mamma, Viktor och Moromor som var med.


På "Lotta På Liseberg" i kväll var David Lindgen, Anton Ewald, Patrik Isaksson, Style och två andra som jag inte kommer på just nu.

Men gud va kul det var att va där i dag för i kväll så var det toppen.

Efter sändlingen så passade jag på att säga hej till David innan jag körde hem igen.

På vägen hem så passade jag på att köra in till McDonald's så ja nu är vi här och vi tjockar oss med mat nu innan klockna blir aldeles för mycket.


                           


På genrepet!!

 

1 St Tv-prducent

                                 

Live!

     

Efter!

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards