linneawinroth

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av linnea winroth - 11 juli 2013 22:51

Ja i dag har vi hart en riktig familjedag då vi åkte till Fegen och paddlade kanot. Jag och pappa paddlade och Viktor och mamma paddlade. Mamma och Viktor var riktigt usla i början för dom paddlade runt en ö i typ 20 min innan dom börja paddla fram och tillbaka mellan ön och land i typ 20 min. Så ja jag och pappa fick gå i land och vänta på dom en stund då vi skulle äta frukost. Sen bytte mamma och Viktor plats i kanoten och då gick det lättare för då tog dom sig ändå iväg en bit. Men så sega dom var och ja dom paddlade runt lite här och var så vi kom fram till att dom säkert padlade dubbelt så mycket som mig och pappa.

När vi ätit frukost paddlade vi vidare och stannade på en camping plats där vi solade och tog det lugnt innan vi gillade korv och sen påbörjade turen tillbaka till Fegen.

När vi sedan kom hem la jag mig i soffan innan Jonas ich Josefine kom på besök. Då fick man följa med henne dit hon ville och när dom tillslut åkte hem så tog jag en tur till farmor. Innan man skulle hämta maten i stan. Så nu har vi ätit och sitter i soffan och bara myser innan jag ska sova. Jag börjar bli trött.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards