linneawinroth

Alla inlägg under juni 2018

Av linnea winroth - 30 juni 2018 22:08

I dag fick jag sova ut efter en lång dag i går då jag körde från Stockholm. Men i dag sov jag vid 10:30 och så satt jag och mamma å prata ett tag innan vi drog till Varberg för att fira Pride. Och för att träffa Niclas Christoffer. Vi hamnade mitt i parade och gick längst fram med Niclas. 

     

Sen gick jag och mamma till Pinchos och åt lite mat innan Liamoo uppträde vid 19. 

Nu är vi hemma och jag är lite trött och i morogn ska jag jobba så jag borde nog sova snart. 

 


Av linnea winroth - 27 juni 2018 21:30

I dag har vi kommit till Matresans sista stopp, Bålsta. Här är butiken riktigt engagerad och snälla. Men vi har börjat smyg städa för i morgon är det avveckling för hela slanten. Förhoppningsvis så blir vi inte allt för sena hem. Men vi ska ju städa och skurbba alla stationerna och sen skura hela Foodtrucken in och utvändingt. Sen ska alla bilar köras till olika ställlen. 


Men först så ska jag försöka få i ordnig i min lägennet då jag drar ner till Västkusten ett tag nu. 

 

Av linnea winroth - 24 juni 2018 22:41

I dag har jag gjort mitt sista pass som personlig assistent på ett bra tag. Det gick bra och jag gick hem med ganska blandade känslor. Men jag fick en så fin present av dom nu när jag slutat.

Det var ett par apor. Vet inte riktigtom dom heter något speciellt men det är så fint av dom.
Nu är jag hemma och ser på film innan jag ska ha en dejt med kudden. Veckan som kommer ska bli spännande då det visade sig att dom ska stänga av vattnet Måndag-Fredag 9-15 och självklart är jag ledig 2 dagar nu vilket gör det lite krångligare utan vatten. Men jag får bara lösa det nu.

Av linnea winroth - 23 juni 2018 22:04

Japp då är jag tillbaka i min älskade lägenhet. Det känns ganska skönt att vara här igen där jag på något sett har slagit rot men det är mysigt i Falkenberg med. Jag är tillbaka här uppe denna veckan för att avsluta jobben innan jag drar ner till västkusten igen på Fredag. Så när jag var hemma i lägenheten vid 17 så åt jag lite och såg på film innan jag packade upp lite och städade undan det som gick. Men nu ska jag snart sova då jag ska jobba mitt sista pass hos Emma på ett tag.

Av linnea winroth - 22 juni 2018 20:15

I dag har jag först jobbat 7-16 innan jag skyndade mig hem för att slänga mig i en dusch. Sen åkte vi hela familjen till Göteborg. Nu är vi här och firar med Mattias och familjen. Jag fick även träffa deras nyaste tillskott.   

Molly på 5 månader. Så nu är det fullt hus med barn och djur. 

Och i morgon åker jag tillbaka hem till Stockholm en snabbis och avslutar lite jobb. Sen slutligen så åtevänder jag till Falkenberg för att vara här en månad.

 

Av linnea winroth - 15 juni 2018 08:28

Godmorgon!

Det är så skönt att vakna upp på Västkusten bortsett från min pollen allergi. Jag kom hem i natt vid 00:30 efter att ha jobbat 9 timmar i Säffe och sen kört 3 timmar ner till Göteborg. Sen kom mamma och pappa till Göteborg och hämtade mig. Nu när jag har sovit så är jag redo för en intensin heg på Pride. 

 

Av linnea winroth - 10 juni 2018 18:15

I dag har jag varit ledig och då passade jag på att städa och packa lite eftersom jag kommer vara iväg på jobb en vecka nu. Men i dag har det varit så förbanant varmt så jag smällter bort oavsett vad jag gör. Så jag tog en paus nu på eftermiddagen och gick för att köpa glass. Det blev visst 20 st. 

 

Köpte en hel låda med glass så kan jag äta hur mycket glass jag vill. Borsett från att det innerhåller laktos och att jag inte är i Stockholm när det är som varmast här. Men men, alltid bra att ha glass hemma, eller?

Nu ska jag laga lite köttförssås och sen blir det film. Kvällens film blir "The Kissing Booth" Hoppas på att den är bra då den kommer upp som förslag hela tiden. 

 

Av linnea winroth - 5 juni 2018 22:58

I natt gjorde jag mitt sista nattpass på ett bra tag. Kvällen i går var mysig med film och tid ute på balkongen. Vi kollade på ?Den perfekta sommaren? aldrig sett hela den filmen men den var bra. I dag däremot blev det både ?Midninght Sun? och ?Every Day?. Men dagen roligast var nog ändå bilen jag körde.

En liten mini Couper fick hjälpa mig hem i dag. Annars har jag tvättat och tränat nu på kvällen. Jag har börjat köra 60min pass nu och det riktigt skönt när man väl går där ifrån.
I morgon har jag lite papper som ska skrivas och sen sorteras. Så en skivardag med andra ord.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards