linneawinroth

Alla inlägg under mars 2018

Av linnea winroth - 29 mars 2018 22:03

I dag har jag och mamma gått till Walencia och kollat på väskor och skor. Men framför allt träffat Wille. Sen har familjen umgåst framför en film nu på kvällen. Den sista för denna gången då pappa drar till Elmia och Mölle i morgon medans jag och Viktor ska jobba lite. Sen dra jag faktiskt hem på Lördag. 


Så medans jag jobbar på i morogn så kommer samtidigt Föreläsningen med Steve Galloway att sändas på Tv100. 

Det kommer sändast på deras Facebook sida och på hemsidan Tv100

Så i morgon (Långfredagen) kl 19:00 sänds Steve Galloways föreläsning från Walencia. 

Missa nu inte detta.

 

Av linnea winroth - 27 mars 2018 20:49

Jag var på gekås för andra gången på en vecka i dag. Var där i lördags och försökte käka thai med Viktor efter jobbet. Men då han slutade vid 18 så hann thai stänga. Men i dag gjorde vi ett andra försöka och det gick betydligt bättre i dag ön vad det gjorde sist. Så i dag kunde vi äntligen äta thai. Det var super mysigt och nu i kväll såg hela familjen på Johan Falk. Mysigt att vara samlad hela familjen. Nu är mamma på jobbet och vi andra ska sova.

Av linnea winroth - 25 mars 2018 21:03

I dag har jag varit i kyrkan på förmiddagen med Zara. Sen på eftermiddagen så var jag på Walencia för att göra en intervju och sen filma under föreläsningen som Steve Galloway hade. Han var riktigt trevlig och bjöd på sig själv. Klipp från det kommer morgon när jag har hunnit redigera allt.

Av linnea winroth - 24 mars 2018 21:12

I natt sov jag riktigt bra förutom att det är riktigt kallt att sova på nedervåningen. Men annars var natten riktigt bra. Jag la mig ganska tidigt eftersom jag var uppe tidigt i går. Jag gick ju upp vid 04:00 så sängen var välkomnade vid 22.


Men i dag så körde jag först Viktor till bussen och sen körde jag mamma och Helena till tåger eftersom dom skulle på Ledin i Göteborg i dag. Sen vid 15 åkte jag till Gekås och kollade lite innan jag skulle möta upp Viktor så att vi kunde äta Thai mat. Tror ni inte att dom stängde exakt samma tid som Viktor slutade. Så vi tog Max på vägen hem och sen satte vi oss och såg på en "Johan Falk" film. Viktor somnade så jag gick ner och satte mig med datorn. 


Jag måste ju bara visa vad jag hittade på en av mina kameror när jag satt och rensade lite. 


  Min kollega Philip hade visst lånat den när jag var iväg på kvällen. 

Han spelade in lite för att få mig att skratta lite men även i hopp om att få vara med på tv. 

Kan ju inte nnat än att säga att jag har riktigt roliga och busika kollegor i mellanåt. 

 

Av linnea winroth - 23 mars 2018 21:21

I dag gick jag upp vid 04:00 för att sen ta mig till tåget. Jag underskattade mamma lite men både mamma och pappa anade att jag kanske skulle komma ner. Jag tog bort alla medel som gick för att kolla var jag är någon stans. Hon försökte kolla mig via snapchat men jag tog bort mig därifrån, allt för att överraska dom. 

Men här kommer en video om resan i dag och även när pappa hittade mig sittade i köket ätande chokladbollar. 


 Nu i kväll har familjen myst med "Johan Falk" på tv:n och med god mat. Och nu sitter jag och kollar på Let´s Dance. 

När det sen är klart tänker jag gå och lägga mig.

 

Av linnea winroth - 22 mars 2018 06:45

I dag har jag jobbat i kassan 8-14:30. Det gick bra även fast det var ett tag sen jag satt där. Tiden gick fort i dag och jag kunde nog suttit ett tag till men det var skönt när man fick lämna in för i dag. Nu är jag ledig några dagar innan jag ska börja jobba igen. Nu i kväll har jag bara tagit det lungt och sett på lite serier. I morgon sk ajag på möte under förmiddagen sen ska jag försöka njuta av den fina solen som fanns där i dag. Hoppas på att den är kvar efter mitt möte. 

Men nu ska jag äta lite och sen återgå till mina serier.

 

Av linnea winroth - 21 mars 2018 23:23

Japp i dag har jag jobbar 9:30-18:30. Dagens uppgift: ?Stå och ha koll på folks om går in och ut? till saken hör då att jag jobbade på en sluten mässa. Alltså alla som var på mässan är bransch folk och för att få komma in så måste dom ha en namnskylt runt halsen under hela mässan. När dom anländer till mässan blir dom kollade så att dom har sin namnskylt med sig och gärna runt halsen. Jag stod en bit från alla personerna i en avskild dörr som egentligen ledde till taoletterna. Men dom har alltså redan blivit kollade så att dom har en namnskylt. Men jag skulle ändå kolla alla som kommer tillbaka efter toan så att dom har med sin sina skyltar. Och om inte så ska jag hänvisa dom till informationen. Men dom har ju en namnbricka men dom hade inte alltid med dig till toan.
Så med andra ord var jag helt överflödig då jag inte gjorde någon nytta alls. Jag skulle även scanna alla som gick in så att man fick en besöks statestik. Men den blev ju helt fuckt upp eftersom jag scannade samma personer ca 7-20 gånger under dagen. Men ja dagen gick hyfsat fort och jag slapp anstränga mig över huvud taget.

Men det känns i ryggen att man är lite stel efter att ha stått 9 timmar rakt upp och ner på ett betong golv. Men i morgon ska jag sitta i kassan så då får jag göra lite mer saker än i dag.

Av linnea winroth - 20 mars 2018 19:02

Denna veckan är det fullt upp. I går var jag som sagt och jobbade sent på Stockholmsmässan. Jag hade koll på alla byggare som höll på och byggde saker. Men i dag jobbade jag hos Emma. Det var fullfart med tvätt, mat och vänner. Och nu när jag kommit hem så har jag städat för fullt. Nu när jag bara ska ta och tvätta min vinterjacka så tog jag en paus och åt lite mat. Men nu har jag fastnat framför datorn så vi får väll se om min jacka blir tvättad i dag eller ej.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards