linneawinroth

Alla inlägg under oktober 2012

Av linnea winroth - 31 oktober 2012 12:00

Just nu sitter jag i bilen på väg hem från underbara Mölle. Jag var där med min älskade familj och min alltid så älskade Zara. Så vi har haft en trevilg vistelse där. Vi firade ju mamma i går då Jon fyllde 46, det firade vi med ett besök på Väla och sen Champanj. Jag säger bara en sak och det är att Champanj smakar inte alls bra. Jag håller mig till mon cider i stället. Jag köpte inget när jag var i väg. Däremot köpte mamma en julklapp till mig.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig till Göteborg under lovet för att träffa Ian. Vi får se vad som händer.

Jo ska bara passa på att gratta Oliver son fyller år i dag.

Av linnea winroth - 26 oktober 2012 19:35

Ja då sitter man i bussen med klassen. Vi är på väg till Falkenberg igen, det är tråkigt som fan men ska bli skönt att komma hem med. Jag har köpt små saker till dom där hemma så det ska bli kul att se vad dom säger. Jag har i dag köpt ett klädesplagg som jag sen gjorde om till en klänning. Kan ni gissa vad det är för plagg? Jag räknade ut att med all mat i räknad i detta så har jag gjort av med 1500kr och då har jag köpt 5 saker till mig, 2 till pappa, 1 till mamma och en till Viktor. Det är fan hur bra som helst. Jag skulle gjort av med 1700kr på bara mina saker om inte det skulle vara rea på det jag köpte. Sen har jag faktist köpt årets första julklapp. Och den är till mamma. Jag vet vad pappa ska få, måste bara köpa det.
I morgon blir det till att måla lite fler barn. Men då ska det vara i källaren på banken.

Kan ni se vad det är för plagg?

Av linnea winroth - 25 oktober 2012 23:05

Det snöar i Stockholm!! Fy det blåser så sjukt mycket.
Just nu har jag kollat på Dirty Dancing och den var sjukt bra. Alla som ska se den kommer blir riktigt nöjda.
Nu ska jag äta lite innan vi ska vända upp och ner på storstan!

Av linnea winroth - 24 oktober 2012 22:41

Just nu har vi precis ätit på en restaurang i gammal stan.
Vi sitter här och dra olika gåtor och andra historier.
Vi har hunnit kolla en sväng på riksdagen och stadshuset. Vi har även hunnit komma till våra sovsäckar och bäddat klart. I morgon bär det av till skolor och sen på kvällen blir det Dirt Dancing.
Sist kommer några bilder från stads huset. När vi var där höll dom på att pynta inför kvällenen "007" premier

Av linnea winroth - 23 oktober 2012 10:48

Ja just nu är jag i skolan och väntar på mat. Eller jag vet inte om jag ska äta men ska med dom andra som ska äta. Sen har jag bara bild kvar innan jag ska möta Zara. När jag kommer hem sen ska jag packa ner allt för i morgon bär det av till Stockholm.

Av linnea winroth - 21 oktober 2012 19:29

Jag har pluggat under dagen och även hunnit sticka lite, vad jag stickar för något just nu vet jag inte. Gjorde det mest för att fördriva tiden så ska nog ta upp det igen. Nu på kvällen kollade jag igenom min "iMovie" och hittade två riktigt roliga filmer. En på Viktor och hanns kompis när dom leker nyheterna. Och en film som jag och några andra gjorde på Estetisk Verksamhet när vi gick i 1:an. Det var ganska rolig att se alla klipp vi gjorde då. Ska se om jag hittar den färdiga filmen sen.

Av linnea winroth - 21 oktober 2012 12:50

I dag ska jag göra klart mina läxor inför veckan som kommer. Ska ju bara gå i skolan i två dagar innan det bär av till Stockholm.

Av linnea winroth - 20 oktober 2012 22:45

I dag jobbade jag för Bris i Falkhallen. Det var minne bandy. Alltså innebandy med kändisar. Jag hade riktigt roligt, jag fick ju träffa kändisar och måla barn. På kvällen åt vi kräftor och vi hade även besök av en kär familjemedlem. Sen när vi hade kollat på både "Pop Explotion" och finalen på "Körslaget" bestämde vi oss för att se på en film så nu ligger mamma, pappa och jag nerbäddade i soffan och ser på film. Men jg är så trött att jag tror att jag somnar snart.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards