linneawinroth

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av linnea winroth - 12 oktober 2012 21:18

Ja jag kom hem i dag runt 7:15 då la jag mig i soffan och sov. Sen vaknade jag med kramper som bara attans och nu i kväll är jag så trött på det. Jag har ont i båda armana och det spelar ingen roll vad jag gör för det släpper inte så ska gå och sova nu men en panodil som kanske kan lindra det. Annas kommer jag bli galen i morgon och då tycker jag synd om min mamma. Har redan skrikt så det räcker så godnatt så kanske vi hörs i morgon. Innan jag slutar måste jag tack en person som jag träffade i går i Mölndal och det är Marcus!! Jag vet inte säkert men han/ du läser nig inte detta men ändå?? tack för det lilla vi hann att säga inna jag skulle till studion och sminkas.

Av linnea winroth - 12 oktober 2012 03:51

Nu har vi precis kommit tillbaka efter att ha tuttat på hela lokalen. Vi har sprungit framför kamran och andra saker så vi vi har frusit i omgångar nu har vi precis satt ett eget rekod på hur många statister som får plats i en ring framför en värmefläkt. Vi fick det till 12. Vi har väntat en bra stund och sen fick vi gå till bussen så nu väntar vi på dom sista tagningarna. Kl är ju snart 04:00 så vi slutar snart ;)

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards