linneawinroth

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av linnea winroth - 10 oktober 2012 20:36

Ja just nu sitter vi i bussar och väntar. Det finns värme, mat och toa här så jag dör inte. Mellan 17-18 fick vi info och skriva på ett papper. Sen fick jag byta kläder och sen sitta i sminket. Alla blev inte sminkade så vissa har kommit fram till att det kan bero på att vi kommer synas mer.
Vi sitter och väntar på att dom ska rigga klart så vi kan gå ut och filma. Jag är så taggad att jag inte kommer få problem med att vara vaken. Jag har till och med får erbjudan att stanna i Göteborg under morgon dagen. Vi får se hur det blir. Jag och Ian sitter och kollar på klipp som han är med i. Runt 23:30 ska vi ha middag sen ska vi filma igen vid 00:30 och fram till 05:00.
Jag är grymt taggad och jag är sminkad och har fått värsta frisyren. Det kommer vara så synd om mig när alla nålar och allt spray ska ur håret.
I dag hade jag rosa sockar men i natt blir det min rosa tunika. Sen ska jag hem och sova tror jag eller till skolan en timme och sova sen. Mer saker kommer i natt.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards