linneawinroth

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av linnea winroth - 16 oktober 2012 21:41

Ja min dag började på vårdcentralen då vi var en timme tidiga så jag satt där i 90 min. Vi kollade en böld som sitter vid min käke. Vi kom fram tid att vi ska ta prover på den och sen se vad vi ska göra med den. Sen blev det till att skynda sig till skolan för att ha en lektion om "brott, straff och lagar" sen blev det bild där jag var till 16:00. Kom på vid 15:30 att jag glömt gå till engelskan men då var det försent så får vara där tre timmar på fredag i stället.
Nu på kvällen har jag sytt fast ett namn på en kofta. Så söt den blev. Nu har jag börjat ta fram saker som jag kommer behöva ha till i morgon då det är Gymnasie mässa i Varberg. Så jag får lite sov morgon i morgon.
Sen kom min kompis på att det finns något på kicks som jag kan fota i samband med rosa bandet. Jag hann inte det så det får bli nästa vecka.
Så i dag får ni nöja er med mina smycken från Bodil. Så mitt rosa plagg blir mitt halsband och det rosa stödet är mitt armband.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards