linneawinroth

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av linnea winroth - 15 oktober 2012 21:02

Det har ju varit så att jag har varit dålig på att blogga fredag, lördag och söndag och det var ju på grund av att jag sov bort typ hela fredagen, var på lunch med mina kusiner hos våran mormor/ farmor på lördagen och sen var jag med mamma, Lotta och Carro och kollade på Blodsbörder på Söndagen. Och när jag inte umgicks med någon sov jag. Men jag har haft och göra under helgen. Måste ju säga att lunchen hos mormor var lika god som vanligt. Det var bara en sak jag störde mig lite på och det var att hon smörade ett helt vitkåls huvud och jag som hatar smör men gillar vitkål fick ju bara härda ut och försöka att undvika smöret så gott det gick. På kvällen var jag med Zara och sen kom Jonathan förbi en stund så vi kollade på film. När Jonathan åkt hem kollade jag och Zara på en film till. Sen på söndagen så gick jag hem till Zara och snodde hennes säng en stud sen åt vi frukost innan vi såg på film. Eller jag hon såg på film och jag sov lite till. Sen på kvällen var vi ju på blodsbröder och den föreställningen var ju toppen. Så har ni inte varit och sett den än så har ni 6 föreställningar kvar.

I dag har det hänt en del. Jag var i skolan 45 min tidigare för att hjälpa Nella med en sak och sen hjälpte jag Yvonne med andra saker innan min egna lektion började. Sen åt jag lunch och hann med en snabbis förbi min mosters kontor för att hämta en present och en kofta jag ska göra klart åt henne. Det hann jag görs innan man skulle till Bilskolan och sen på ett möte innan man tog sig tillbaka till skolan igen för att plugga teori innan man skulle gå och lyssna på teori. Jag klarade mig precis till ett godkänt på första del momentet.
I morgon väntar vårdcentralen och sen skolan. Vi får se vad som händer i morgon när jag är klar hos dokton.
Ni kanske ville veta vad jag fick och får se en av två grejer. Det var ett rosa bandet halsband och ett rosa rosa bandet armband. Halsbandet får ni se i dag och armbandet får ni se i morgon.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards