linneawinroth

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av linnea winroth - 9 oktober 2012 22:51

Ja min dag började nästan som vilken handling dag som helst förutom en sak. Det var brandövning i Falkhallen så vi hade lektion i ca 11min. Så när jag fick 40 min rast innan jag skulle fått rast så passade jag på att göra lite ärende. Jag höll på att fixa det sista när kl var ca 14:30 och min mobil ringde. Jag kände inte igen nummret så jag svarade med samma entusiast som när en telefonförsäljare ringer. Personen i andra ändan tyckte att jag värkade lite förbryllad men när jag fick klart för mig vad det var så var jag så extremt glad att jag hoppade och skuttade utanför expositionen så alla som kom förbi tror nog jag var galen. Men jag fick just ett statist jobb i Göteborg och jag åker redan i morgon eftermiddag. Så jag har precis packat kläderna och håller på att fixa allt smink och liknade för ska vara hos tandläkaren vid 8:00, 8:30 ska jag ha en kort föreläsning och sen skola med några ärenden på det inna det bär av mot ett 12 timmas pass i Mölndal. Slutar kl 05:00 på torsdag morgon, då ska jag ta mig hem och sova och sen tillbaka till Mölndal. Så jag är borta från skolan resten av veckan.
I dag hade jag ju en rosa kofta på mig och dagens rosa stöd var från ett flygbolag som heter "Kullaflyg.se"
Jag kommer lägga upp bilder när allt startar så om jag blir sen med mitt bloggande får ni ha översikt pga att jag ska jobba.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards