linneawinroth

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av linnea winroth - 11 oktober 2012 23:09

Ja nu är alla tillbaka efter att vi filmat när en del av klubben brinner. Fy va varmt det blev. Nu ska vi vänta på att dom ska rigga om så att ännu mer av klubben ska brinna. Till slut kommer hela klubben stå i lågor.

Av linnea winroth - 11 oktober 2012 21:34

Jag har ganska nyligen kommit tillbaka till bussen och värmer mig. Vi har spelat in en scen då ett parasoll ska brinna. Vi fick informationen om att ska säga poff och så brinner hela alltet. Det bar slocknade så vi dränkte allt i bensin. Då tog det fyr på kanten och sen bröt vi för att få nya kamra vinklar. Under pausen ska jag äta lite och göra om min frisyr pga att den höll på att lossna.

Av linnea winroth - 11 oktober 2012 14:33

Ja då är man inne på dag två av inspelningen. Vi slutade 4:45 i natt så vi var på Göteborgs Centralstationen strax efter 05:00. Då hade jag varit uppe i 22 timmar och 30 min. Sen vid 5:43 gick tåget hem. Jag hade lite svårt att hålla mig vaken när kl närmade sig 06:30 för då hade jag ju varit uppe i 24 timmar. På bussen till stan träffade jag en person som jobbar på skolan, hon som många andr ville veta hur det hade gått så bag var på skolan en sväng eftersom jag ändå skulle på ett möte. Jag var hemma i min soffa runt 10:30 då hade jag ätit och sen sov jag till 13:00. Nu sitter jag i bussen som ska gå till stationen. Sen får jag vänta på stationen tills Nadja och Lovisa kommer runt 15:00. Sen åker vi och är hemma runt 6:35 i morgon. Denna dagen blir ju lite svårt att ha på sig något rosa förutom mina scen kläder men annars får jag väll säga att jag har rosa skosnören.

Av linnea winroth - 11 oktober 2012 05:49

Just nu sitter jag på ett tåg som ska ta mig till Falkenberg. Jag är så grymt stålet över mig själv som gjort detta på egen hand. Jag tog jobbet, åkte till Göteborg och hittade rätt helt själv. Ingen som hjälpte mig utan jag klarade allt själv. Det var inte så svårt att hitta rätt och när jag väl kom dit så träffade jag Ian så vi har umgåtts hela natten. Sen träffade jag även en annan kille men han har jag glömt namnet på. Natten har varit fantastiskt rolig även om man har frusit tårna av sig så är det lätt värt det. Sen den killen som jag inte kan namnet på han tyckte synd om mig för att jag pendlar till fbg i natt så jag fick sova hos han, nackdelen var att han skulle jobba under dagen så jag valde att åka hem. Får se kanske sover hos han nästa natt. Under natten träffade jag även huvud persons innehavaren Håkan Hellström. Hoppas han kommer i morgon med så att jag kan ta en bild med han. Sen innan jag ska börja filma så ska jag även träffa en riktigt härlig göteborgare.

Av linnea winroth - 11 oktober 2012 03:02

Ja nu sitter vissa i bussen och väntar på den sista tagningen. Det är några som filmar en scen till så tills vidare är vi fria. Jag har hunnit sova i ca 15 min. Så nu är jag riktigt pigg kanske orkar dra mig till skolan och gå på ett möte sen ska jag sova några timmar inna man ska möta upp lite folk innan vi börjar nästa pass.

Av linnea winroth - 11 oktober 2012 01:25

Ja nu har det gått några timmar och vi har filmat i ca 3 timma, vi frös som tusan. Vi har ganska nyligen ätit en del mat så just nu sitter vi i våran buss och värmer oss. Vi har klass för har egna smikörer, bussar och filtar. Jag trodde att vissa filmade en tid och så fick man värma sig men här finns ingen dö tid alls. Vi sitter här och somnar snart om vi inte får föra något snart

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards