linneawinroth

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av linnea winroth - 1 oktober 2012 20:48

Ja i dag har det varit körlektion, skola, körning med pappa, tandläkaren och till slut teori på Bilskolan. I dag har jag känt mig som en vante.
I morse hade jag så mycket i huvudet så jag glömde till och med att blogga och då är det ju bra att man har folk som håller koll på en. Om ni missade det så hade jag på mig en rida kofta och dagens bild på något som stödjer Rosa bandet är en kalender.
I morgon ska jag på Workshop på eftermiddagen och sen ska jag gå och gräva ner mig själv under mitt täcke.

Hoppas ni har haft en bra dag.
Dagens rosa: en kofta
Dangebs Rosa stöd: En kalender

Av linnea winroth - 1 oktober 2012 09:56

Ja i dag är det ju den 1Oktober och som alla vet är det en risa månad så då får jag väll sparka i gång detta nu då! Jag hade körlektion kl 8:00 där av så bloggade jag inte i morse. ?

Dagens klädes plagg är: En rosa Bench kofta!

Kommer ett litet visdoms ord på vägen ?

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards