linneawinroth

Alla inlägg under juni 2015

Av linnea winroth - 30 juni 2015 16:09

Här kommer denna veckans bilder.              

       

        


 

                        

   

                                                     

Det blev inte så mycket bilder på kvällen då jag satt ganska långt bak och det var roligare att inte fota.

Även fast jag satt en bit bak så fick jag sjunga med både Lotta Engberg, Jessica Andersson och Albin.  Det sänders tyvärr inte men kul var det ändå.


     

Näska vecka kommer:

*Kristin Amparo

*JTR

*Madcon (No)

*Charlotte Perrelli

* Per Andersson


Och nästa vecka ska våra små kusiner med och kolla. En heldag på liseberg och kanin byn är att vänta nu.

 


Av linnea winroth - 29 juni 2015 10:30

I dag är det Måndag och då är jag precis som vandligt på Liseberg. 

I dag kommer:

*Jessica Andersson

*Albin och DMA (Marttias)

* Roger Pontare 

* Tommy Nilsson, Patrik Isaksson och Uno Svenningsson


Ska bli riktigt kul att se Albin och Marttias samt Tommy, Patrik och Uno. 

Bilder och sånt kommer i morgon då jag för ovandlighetens skull är ledig. 


Nej jag har väll inte så mycket mer att berätta här förutom det att jag har läst ut min bok så nu ska jag börja beta av min bokhylla här hemma.

Det finns fördelar att jobba långa pass. Man hinner läsa lite på eftermiddagen när dom andra vilar.

 

Av linnea winroth - 26 juni 2015 14:30

I dag avr vi en vända på Gekås innan jag skulle jobba. För mig blev det glödlampor, pennor och lite godis. Alltså inte speciellt mycket för mig. 

Nu har jag ätit lite och sitter och läser min bok. Den heter "Kram från Alice" Det handlar om en liten tjej som blir lämnad av sin mamma. Hon är då själv hemma i en vecka innan mormor hittar henne. Alice har avrit med om en hemsk olycka men vill inte prata om det. Så det handlar om hur hon bearbetar sorgen. 


En super bra ungdoms bok som jag inte kunde låta bli att läsa när jag såg den i hyllan på bibblan.


Snart ska jag iväg och jobba kväll, ananrs blir det jobb hela helgen så då finns det väll inte så speciellt mycket kul att berätta mer än att jag jobbar 7-21:15 och sen åker hem för att sova. 

 

Av linnea winroth - 25 juni 2015 21:17

I dag har jag hunnit med en hel del. Bland anant har jag hunnit framkalla foton, lånat en bok, lämnat ett brev, köpt bårde tights och en tunika, handlat lite mat och hunnit åka till jobbet.

När jag kom hem från stan så kom Carro och skulle klippas av Viktor.

 

Han var super duktig och det blev fint. Han är duktig på att klippa. Carro är den första tjejen som viktor klipper för innan har han bara klippt killar. 


På kvällen åket pappa och jag iväg med motorcyklen. 

Pappa skulle nämligen ta med mig på en hemlig utflykt. Nu när jag inte kom in på skolan i Landskrona. 


Så vi tog motorcyklen och körde bort mot Älvsered. Det blev mat på Mandy's Diner för bara mig och pappa. 

   

Det blev lökringar till mig och ost fylda jalapenios till pappa som förätt och sen blev det ribs som huvudrätt.

     

Sen som efterrätt blev det cheescake till mig och kaffe till pappa.


Det var tur att vi åkte så tidigt som vi gjorde för vi hamade i en bilkö vid Köinge. Där stod vi i ca 20 min bara för att dom höll på att lägga ny väg. Vi tog en annan väg hem så vi slapp bilkön igen.

    

Av linnea winroth - 24 juni 2015 22:45

Jag kan berätta det med det samma. Nej jag blev inte antagen till utbildningen i Landskrona. Jag har fått reservplats nummer 27. Så jag får väll säga att min chans att komma in på utbildningen är ganska liten. 

 

Ja nu vet jag inte vad jag ska göra då jag verkligen hoppades och ville komma in på utbildningen. Det jag vet just nu är att jag ska åka till Stockholm två veckor i sluter av Augusti och sen försöka ta en intensiv kurs i dykning i göteborg i September. 


I morgon blir det en hemlig utflykt med pappa. Vi får se vadrt vi åker. Jag tror vi ska åka och äta någon stans. 

 

Av linnea winroth - 23 juni 2015 16:00

Nu är bilderna fixade så här kommer det lite bilder och filmer från i går.

         

           


       

    

Och när det var live.

                   

En toppen kväll med fin musik. Även om det regnade hela tiden så är det ändå en speciell kännsla att vara där live.

   



Av linnea winroth - 22 juni 2015 23:45

I dag var det premier på "Lotta På Liseberg"  En toppen kväll även om regner öste ner större delen av kvällen så var musiken bra. Bäsr var ändå Mia Skäringen när hon sjöng "Halleluja" Det var så fint och jag kommer lyssna på den låten fler gånger. 


Innan vi var på Liseberg åt vi mat på O'lerys. Det blev ribs och en jordgubb/lime drink.

   

Eftersom det regnade så mycket så blev det inte så många bilder men det kommer säkert komma ut någon bild någon gång.

 

Av linnea winroth - 21 juni 2015 19:43

I dag blir Jonte 21 och det firas med ett frukost kallas hos familjen Gustafsson/Persson. Super mysigt precis som vandligt. 

När man sen kom hem så åkte jag och Viktor för att handla lite och för att hämta farmors räkningar. Så ett litet besök hos farmor han vi med i dag. Annars har vi handlar och grillat nu i kväll. 


Jag ska snart gå och läsa min bok i uterummet elelr kanske gå en runda. Vi får se vad jag gör när inlägget är klar. 

I morgon blir det äntligen Lotta På Liseberg. Och dagen börjar tidigt då vi först ska äta och kanske kolla affärer. 

Va kul detta ska bli. Detta är det som hör sommaren till och det blir ingen sommar utan "Lotta På Liseberg"

Ja jag är säkert galen men det skiter jag fullständigt i. Detta är kul och jag gör allt för att vara där så ofta jag kan.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards