linneawinroth

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av linnea winroth - 4 juni 2015 21:38

Jaa i dag kom mitt lilla paket. Mitt paket från Stockholm och ZBFoundation. Mitt efterlänktade armband kom i dag. 

 

Jag har bestält ett armband och bidragit med pengar till Måns och Johnas organistion. 

Vill ni också visa erat stöd och skänka pengar så kan ni göra det på deras sida: ZBFoundation.se 

Då kan ni få et fint armband, lika fint som jag.

 


Sen så har artisterna till Lotta på Liseberg kommit nu.


 


Även i år kommer det bli en toppen sommar med många bra artister.

I morgon blir det först jobb och sen blir det till att dra till Göteborg för att kolla på Måns Zelmerlöw på Liseberg. 

Sen är ja egentligen ledig till den 15 Juni men ska jobba extra nu på Måndag. 

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards