linneawinroth

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av linnea winroth - 1 juni 2015 22:30

I dag har jag och Sara varit på Liseberg. En toppen dag även fast det var kallt ute så hade vi det kul. Jag åkte bland anant den nya Machanica.

     

Alltså det är inte oftra jag får en obehaglig kännsla i magen men denna gången fick jag det. Den snurrade på ett sätt som var så onaturligt. Den snurrade  först runt sin egna axel (varje arn) och sen skunnrade hela "Klon" runt o 360°. DEn var rolig och jag kommer åka den igen men ska nog inte äta någon mat precis innan. Sen ska jag nog inte sitta innerst för det känndes som om alla skulle hamna i mitt knä när vi började snurra.


   

Det som var tur var att det inte var så mycket folk så när jag åkte allt så stod jag i kö max 2 min förutom vid Machenica för där stod jag nog i 10 min. 

   

Sen innan vi gick tillbaka till Nordstan så var jag ju bara tvungen att fota i godisbutiken. Dom hade liksom godis i länga rör och i färgårdning.

         

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards