linneawinroth

Alla inlägg under oktober 2012

Av linnea winroth - 7 oktober 2012 22:51

Ja i dag har jag kört med pappa och målat. Eller ja måla och måla vet jag inte om det är. Jag har gjort en matte pyramid. Den blev klar i dag. Så har från 1-99. Vad det sista talet är vet jag inte än för orkade inte göra klar den sista sidan. Det är typ det jag gjort. Under tide lyssnade jag på musik så nu ska det bli skönt att sova så man får tyst några timmar innan man ska köra lite till och sen till Halmstad för att ta sprutor.

Av linnea winroth - 7 oktober 2012 13:48

Ja i dag är jag sen med att blogga. Jo jag kan berätta varför, jag vaknade ca11:30 och 12:14 var jag och pappa i bilen. Jag har precis övnings kört till 13:30 så därför har jag inte hunnit att blogga. Så kan det bli när man är ledig.
Men jag har på mig en rosa randig klänning om ni undrar.
Nu sitter jag och väntar på att pappas jobbakompis ska komma.
Dagens led ord är till underbara Emma som förra veckan fick reda på att hon har hjärtcancer bara 15,5 år gammal. Hennes framtids dröm är att bli fotograf eller jonalist i Stockholm. Emma är underbar, snäll och mån om andra. Det känns just för tillfället som om hon har get upp den drömmen. Så Emma detta är till dig ?

Av linnea winroth - 6 oktober 2012 20:38

Ja i dag har det varit en riktigt slö dag. Jg har varit ute och gått mess Zara inna jag kollade på en film.
Jag har tillbringar en del av dagen i mitt rum, där har jag gjort en matte pyramid. Eller jag en början av en. Den är från 1-99 och upp till jag vet inte vad.
Som jag skrev innan på min Instagram så är dagens stöd en länk. Den är INTE här men.... HÄR!!

Av linnea winroth - 6 oktober 2012 14:56

Ja i dag är det lördag. Jag tror det är söndag eftersom jag var ledig i går. Men annat är det skönt att vara ledig. Jag skulle ju till Göteborg men det blev inte av så jag ser på en film i stället.
I dag är jag sen men min klädsel men det för att jag sov länge. Men här är den! Det är ett rosa linne.

Av linnea winroth - 5 oktober 2012 21:01

Ja i dag har jag varit i Varberg med Zara. Jag var med henne på hennes skola och jag säger bara en sak: ALDRIG mer!!!! Det var grymt läskigt att vara där. Kan vara för att alla glodde på mig. Varför vet jag inte.
När hon slutade gick vi och åt på Subway då vi fick kakor efteråt. Varför vi fick det vet jag heller inte. ? Sen gick vi en stund i stan inna vi skulle dra oss tillbaka till skolan för att köpa bröd till hennes mamma. Jag kan säga er att efter att ha fått gå från Gallerian och till skolan och sen tillbaka till tåget, jag droppade från topp till tå. Alla som såg mig måste tycka att jag var sjukt konstig eller vara synd om mig. När jag kom hem fick jag hänga upp alla kläderna och torka mina skor. Nu sitter jag i soffan och myser framför tv.

Av linnea winroth - 5 oktober 2012 08:43

Ja i dag ska jag till Varberg för att besöka min söta lilla Zara i hennes skolmiljö. Just nu äter jag frukost innan jahaja ge mig på mitt hår och sedan Zaras. Vi ska bli Varbergs roligaste tjejer i dag.
Eftersom jag se varit väldigt rosa dom senaste dagarna så är jag mindre rosa i dag.
I dag har jag en rosa kjol.

Av linnea winroth - 4 oktober 2012 20:50

Ja i dag är torsdag och då har jag varit på risk1. Dagen har varit riktigt bra för jag bjöd på bullar eftersom det faktist är kanelbullens dag! När jag kom hem så fick jag vänta på mat och det tog fan sin tid att få kvällsmat. Något som skulle ta ca 50 min tog ca 100min. Men när man till slut fick mat så kom Zara på besök så vi gick en runda och till slut hamnade vi på Skogstorpsskolan skolan. Och ja här sitter vi under ett träd i strålkastare ljuset. Det känns konstigt för jag är bara på skolan två gånger om året när det är ljust och under skoltid. En när det är uppåt hus bara för att kolla hur det är med lärarna och en när Viktor har avslutning.
I morgon är jag ledig pga Studiedag men tro inte att jag tänker hålla mig borta från skolan. Jag ska faktist till Varberg för att hälsa på Zara. Kul ska det bli och sen på lördag blir det en sväng till Göteborg. Ska försöka fler rosa saker då.

Av linnea winroth - 4 oktober 2012 09:28

Ja i dag är det Kanelbullens dag!!! Det firar jag med att bjuda på bullar. Jag bakade 110 st och jag hade med mig 90st och nu när jag har delat ut dom så är det ca 50st kvar. Fy vad alla är dåliga på att äta.
I dag har jag ett rosa linne så även i dag har jag lyckats.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards