linneawinroth

Direktlänk till inlägg 21 juli 2015

Lotta på Liseberg 20 Juli

Av linnea winroth - 21 juli 2015 17:41

I går var en toppen dag med Lotta. Vi åt på Jensens och sen gick vi till Oxygen och pratde med dom inna vi gick in på Liseberg. Nu har jag lämnat in en intresse anmälan till att gå en dykutbildning.

   

Liseberg var också toppen även fast det var knök fullt på Liseberg just en dag som i går. Lotta vann 2kg choklad.

Nu till alla bilder.

     


     

   

              

     


                                                                                         


            

   

                     


 
Jag fick sjunga med både Panetoz och Clas Malmberg.

En toppen kväll med andra ord.

 

       


 
 
Jossan

Jossan

28 juli 2015 13:22

Random frågor jag hittade på nätet och satte ihop till en egen lista åt dig och några fler

Vad handlade din senaste dröm om?

Var går gränsen för otrohet i ett föhållande?

Föredrar du havet eller poolen?

Vad gör du när ingen ser?

Vilket är ditt drömjobb?

Samlade du på någonting när du var liten?

Favoritprogram på TV?

Har du några smeknamn?

Är du lyclig?

Vilket land skulle du vilja besöka som du inte redan har besökt?

Har du någonson blivit sårad?

Vad är ditt favoritnamn på en flicka?

Vad hade du velat heta om du inte haft det namn du har idag?

TV eller internet?

Hur tror du det skulle påverkat dig att vara gravid (OBS!! Du får inte ha varit gravid eller vara gravid när du svarar på frågan)

Vad köpte du senast?

Skulle du kunna tänka dig att plugga utomlands?

Vad läser du helst för böcker?

Vad är feminism för dig?

Kan du kalla dig själv för feminist?

Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

Hur gammal var du när du blev ihop med någon första gången?

Vad är det bästa att göra när man är ledsen?

En sak du hade velat ändra med ditt liv?

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?

Skulle du kunna tänka dig att dejta en kändis?

Vilken kändis tycker du är snyggast?

Skulle du kunna tänka dig att resa ut i rymden, om du fick chansen?

Stänger du av mobilen när du sover?

Vem såg dig senast naken?

Hur kommer du se ut om 20 år?

Biter du på naglarna?

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

När ljuger du?

Vet du hur man frostar av en frys?

Vad har du på din nyckelknippa?

Tror du på utomjordingar?

Har du svarat ärligt på dessa frågor?

http://mynameisjossan.myshowromm.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards