linneawinroth

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av linnea winroth - 20 juli 2015 23:45

Japp då var det dax igen att åka till Göteborg. I dag var det bara jag och Lotta som åkte då dom andra jobbade.

Vi åkte vid 11.22 och när vi kom dit så gick vi raka vägen till Jensens. 

 

Det blev ribs för oss bårda och sen gick vi mot Liseberg men innan vi gick in så gick vi till baksidan av liseberg och letade upp Oxygen. Jag skulle in dit och prata med dom angående en kust som dom har. Dom hade en kurs på 2 veckor som var förlag på kvällanran men då skulle jag få problem att komma hem så jag fick då information om en intensivkurs i stället.


Så nu är jag är hemma så har jag annmält mitt intresse för en dykutbildning. 

Men i alla falla. När vi var klara på Oxygen så gick vi in på Liseberg. Det var så mycket folk där i dag. Det var ingen bra dag att åka dit om man skulle åka något då det var ca 40-80 min kö på dom stora atraktionerna. 


Lotta gick och vann 2kg choklad.

Och sen gick vi på genrepet och i pausen innan sendningen så passade vi på att köpa glass.

   

En toppen dag med andra ord. 

Länktar redan till nästa vecka. Nu ska jag se på lite film inna jag ska sova och i morgon ska jag lägga upp bildern afrån i kväll.

 



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards