linneawinroth

Direktlänk till inlägg 6 april 2019

Gaddad

Av linnea winroth - 6 april 2019 17:39

I dag har jag gjort något som jag inte trodde jag skulle göra för ett år sen. Jag har funderat på att gör att tatuering på min högra vrist där jag ville haft ett hjärtslag och sen har jag velat ha en liten not på en av mina handleder. Men har aldrig vågat göra det. Och för ca 3 veckor sedan så hittade jag ett nytt motiv jag velat ha. Så förra Lördagen försökte jag gå på en drop in tid. Men ingen på någon av ställerna jag var på hade antingen öppet eller så fanns det ingen som kunde tatuera. 

Så i dag chansade jag och åkte till söder. Och så tänkte jag att antingen ahr dom tid och då gör jag det eller så har dom inte möjlighet och då är det inte meningen att jag ska göra det alls.

 

Tanken var att jag ville ha detta på min vänstra handled. 

Så i dag åkte jag dit och....... ja på mindre än 10 min så satt jag där i stolen och tatuerade mig. Så nu är tanken en verklighet. 

Jag har en G-klav på handleden med mitt aboslolut viktigaste datum under.

 

Så för att förtydliga för alla. Nej Viktor är 00:a och fyller år i December. Detta är alltså datumet för när jag adopterades. Efter mycket om och men. 


Detta är ju min första tatuering (antagligen den sista också) känner inte att hjärtslaget runt vristen är lika viktigt längre. Ja jag var såå sjukt nervös när jag satt där och pulsen ökade. Och ja det känndes lite. Men precis som tatueraren sa så vänjer man sig, Det var egentligen bara när han gjorde det lodräta sträcket genom G-klaven som känndes riktigt mycket. Konstaterade att det var precis på en av mina närver därav känndes det. Annars var det absolut inte så farligt som jag trodde. 


Och nu några timmar senare så är det varken ömt eller svullet. 

Så en toppen dag för min del. Och för att göra dagen lite bättre så har min favorit Thai restaurang öppnat igenefter en renovering. Så det blev thai på vägen hem och sen har jag bara sett på film och prtat med vänner. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards