linneawinroth

Alla inlägg den 1 november 2012

Av linnea winroth - 1 november 2012 19:10

Japp i dag har jag varit på vårdcentralen 2gg på ca 90 min. Först var jag där för att ta den sista gardacil sprutan och sen åkte jag och mamma och handlade innan vi skulle tillbaka dit för då var det mammas tur att vara pasient. Det tog lite tid där men till slut kunde vi åka hem. Jag prövade att äta ett granat äpple. Varför det heter så vet jag inte. Tror det är så för att när den är tillräckligt mogen så spricker skalet. Till kvälls mat åt vi kyckling och just nu ligger jag i soffan och halv sover. Jag blir ju så enormt trött av att ta sprutor sen är jag ju trött i vanliga fall med men just nu är jag ovanskligt trött. Så jag ska nog avrunda detta inlägget innan jag deckar i soffan.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards