linneawinroth

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av linnea winroth - 12 januari 2012 17:05

Jag I dag har jag varit på Barnmottagningen för att jag hade min årliga hälsokontroll. Vi pratade lite om mina sprutor och mina mediciner. Det blev även så att jag fick ta blodprov. Jag kan ta allergisprutor, stick I finger men blodprov........ Jag hatar värkelegin det. Men det finns en sak som jag hatar mer än blodprov. Det är när man får reda på det 25min innan man ska ta det och eftersom jag har mörk hy behöver jag ha emla-plåster på mig I ca 2h men jag han bara ha på dom I 25 min. Men det gick bra ändå. Efter som jag själv tycker att jag är duktig så ska jag käka upp mammas choklad som hon ska ha till en efterrätt. Nej jag är inte så elak att jag inte lämnar något till henne. Hon ska få ca 10gram till efterrätten. Vet ni vad? Jag tänker inte dela med mig av chokladen.


I dag har vi börjat repa lite inför ”8:an föreställningen” som är v.6 Så i dag var jag i skolan kl 8:00 när ja egentligen börjar kl 9:00. Det var roligt att dansa i dag. Det gäller att hänga med i takterna. Men jag skyller på att jag är Bild elev och inte borde kunna det.

I går började nedräkningen inför den 21:a. Så om jag inte räknar fel så är det 8Dagar, 18Timmar och 53Minuter kvar innan jag ska in i det där rummet. Jag börjar bli nervös.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards