linneawinroth

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av linnea winroth - 19 augusti 2012 22:15

Ja i dag var jag i Göteborg igen. Oväntat va?..... Inte speciellt :) i dag var jag där för att gå på Rix Fm Festivalen. Den var grymt bra som vanligt. Vi var där tidigt så vi tävlade med både McDonald's och Apple. Vi vann inget sen laddade jag ner deras app och då fick jag ett nyckelband. Så det ända som saknade i änder av det snöret var en lapp där det stor Crowe eller Gäst. Men själva festivalen var toppen och speciellt när man har fått se en ur snygg kille. Självaste Danny Saucedo var ju med. Sen fick jag autografer av Dead By April och Molly Sandén. Nu sitter jag på tåget hem efter att ha sätt Nanne Grönwall på tågstationen och en gubbe som uppförde sig väldigt opassande. Jag sitter med solbrillor och ser ganska konstig ut. Och om ni då undrar varför jag sitter med solbrillorna på inne i tåget är för att mina ögon börjar tröttna på mina linser och därför är jag lite känslig mot ljus.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards