linneawinroth

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av linnea winroth - 27 augusti 2013 23:37

Ja nu ligger jag i sängen och tänkte summera dagen. Den börja egentligen redan vid 3:47 i natt då jag vaknade och hade så sjukt svårt att sova. Så jag spelade spel i en timme sen låg jag och funderade lite innan jag börja kolla Facwbook och anda sidor på mobilen. Vid 6:15 bestämde jag mig för att gå ner och lägga sig i soffan. Jag somnade precis innan pappa kom hem från sitt nattpass.

Men sen sov jag till 10:00 och sen var det bara till att höra i ordning sig innan man skulle till tandläkaren. Det gick bra och dom tyckte att jag var duktig och tog hand om mina tänder. Men jag har en visdomstand som växer snett så det har blivit ett hål i den och det ville dom fixa med att sätta något på tanden men jag tror jag ska dra ut den i stället.

När jag var klar där så lite jag och handlade lite inför i morgon. Och på vägen hem så köpte jag frallor som vi ska ha på tåget. Men självklart fick dom inte ligga i våran brödlåda länge för när Viktor kom hem åt han en fralla och när jag sa att jag köper en ny så tog även mamma en fralla så ja jag fick cykla iväg och köpa nya frallor.

Nu i kväll har jag sätt 7 avsnitt av " i död och lust" eller ja den heter " Happily Never After"

Nu är det ca 6 timmar innan jag och mamma åker till huvudstaden för att gå på Rockbjörnen 2013!!! Jag är så sjukt taggad men måste sova nu om jag ska orka med en full speckad dag i Stockholm.

Jo just det i dag var det ju Min Hjälte dagen!!!

Här är mina hjältar:

Min mamma Yvonne
Min moster Bodil
Min kompis Daniel
Och sist
Robin Stjernberg

Alla är mina hjältar på ena eller andra sätter ;) alla betyder mycket för mig och dom är mina hjältar, alla på sitt egna lilla sätt!!! #minhjälte

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards