linneawinroth

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av linnea winroth - 13 januari 2014 20:30

Ja i dag fick jag vara me doch se hur det går till på månarna när barnen ska till dagis.

Det gick lite trögt i början men sen gick det bara lättare och lättare.

Som tur var så var ju Anna med första dagen. Men i morogn blir det bara jag som ska lämna dom. Hoppas dom är lite mer lättsamma då. Men man får inte ha för stora förväntlingar på dom eftersom dom faktist inte är mer än 3 och 5 år.


Men i alla fal när jag kom hem efter att ha typ virrat bort mig lite så satte jag igång med disken och sen även att städa köket lite.

När jag sedna var klar med det så satte jag mig ner vid datorn och försökte läsa mig till hur man skaffat SL kort och om man ska byta adress eller ej. Slutsatsen blev att jag inte bytar adress. Utan jag skriver "C/o Fredrixon" på kuvären i stället. Så ja vill ni skicka något till mig så skriv:


Linnea Winroth

C/o Fredrixon

Patrons Väg 6

13150 Saltsjö-Duvnäs

(Sweden)


Jag har även beställt ett egen designat SL-Kort.   (SL= Stockholms motsavrighet till Falkenbergs Hallandstrafikens busskort)


Sen var det typ dax att hämta barnen på dagis.

Sen på kvällen blev det mys med Pizza och lego. Nej vi åt inte legot vi byggde det.   

Sen skulle jag vara lite fri på kvällen men då kom det en viss liten flicka som ville att jag skulle natta henne så ja då fick man göra det med och inna jag gick och la mig så gick jag och Anna igenom vad jag skulle göra dom dagarna jag är hemma.


Nu sitter jag i sängen cohs er sista delen va Idrottsgalan. Om jag är intresserad av idrott? nja skulle nog inte vilja påstå det. Eller jo idrott är kul men det jag är intresserad av är ju självklart inte med under idrottsgalan.

 

Utsikten från köket.


 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards