linneawinroth

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av linnea winroth - 22 januari 2014 22:30

I dag har jag och Zara åkt runt och haft kul i stan. Vi tog först kort till Zaras nya legg och sen var vi och prövade olika hattar och mössar. Sen på kvällen var vi på Alpha igen och ja det var väll som vanligt. Om två veckor är det sista gången och sen ska man på semester. Så ja nu börjar det närma sig. När vi var klara på Alpa vid typ 20:30 åkte vi för att hämta Viktor och hanns vänner efter deras fotbollsträning.

   

Av linnea winroth - 22 januari 2014 13:14

I dag när jag vakanade och kolla ut genom fönstret så såg jag ett rådjur. Den gick så lung och fint inne på våran tomt.

När vi hade pratat lite kom vi fram till att om vi lägger ut mat så kommer den kanske tillbaka. Så ja ganska nyrligen så var jag ute och skotta bort lite snö på gräsmattan så att man kan lägga mat där och sen är det bara till at vänta tills i morgon och se om det finns några fyrfotade djur som äter där.


Nu ska jag snart äta lunch och sen får man se vad som händer innan man ska iväg i kväll.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards