linneawinroth

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av linnea winroth - 11 mars 2016 23:09

Mamma och Viktor är äntligen här!!!!
Lotta, Carro och Jonte mer så klart ;) Jag skulle egentligen jobba i dag men dom ringde aldrig vid 6:30 som dom brukar göra. När jag frågade dom om jobb så sa dom att det kan komma sen. Så när jag åkte till T-centralen för möta alla förutom Carro så fick jag ju ta med mig arbetskläder och sånt utifall att dom skulle ringa mig. Carro kom till oss senare då hon jobbade innan. När vi hade checkat hotellet åkte jag och Viktor till mig i Huvudsta och lämnade min arbetskläder och hämtade mina saker som jag behövde under helgen. Sen gick vi alla en stund på stan. Vi var bland annat på Mood Galleria och kollade in Laila och Pernilla Whalgrens butiker. Sen var vi i saluhallen på Östermalm och tände ljud i Hedvig Ellinora Kyran. Och innan vi drog hem gick vi till den gamla kyrkan som Zlatan har köpt. När vi sen gick tillbaka till hotellet såg vi Thomas Ledin.

Nu i kväll har vi alla varit på Pong och ätit. Calle var med och träffa alla och tillslut så kom även Carro till oss.
Men nu ä vi slutligen tillbaka på hotellet och vi ska sova. Det har varit en lång dag och i morgon blir det nog ännu länge då vi ska på Mello finalen.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards