linneawinroth

Alla inlägg den 16 juli 2016

Av linnea winroth - 16 juli 2016 22:52

I kväll var jag på Gröna Lund precis som vandligt. Det är ju min tids fördriv och lyssna på musik nu när jag inte är i Göteborg och kollar på Lotta På Liseberg. Men ska vara ärligt och säga att Sommar krysset inte kan slå Lotta på Liseberg. Får väll se om Skansken kan slå Liseberg. Måste pröva det någon dag. 


Alltså det finns ca 300 sittplatser på Grönan och endast 50 av dom är till allmänheten. Den finns det ju visseligen en liten aria där man står upp och där går det väll in 150 personer men ändå. Sen har jag alltid velat pröva en sak på Grönan. Det är "Kvasten" (Heter den så?) men annars intresserar Grönan mig inte speciellt mycket. Kan säga att dom 2 timmarna jag är där åt gången räcker mer än väl. Jag är där runt 19:30 och går därefrån runt 21:30. Och än så längen är det bara Danny som har haft en bra show med hög bas och drag i publiken. 


Men nu till mina få bilder från kvällen.

                   

              

The Fooo Cconspiracy var väll dom ända som fick grönan att gunga men då sjöng dom ju bara en låt. 

Visst dom andra var bra men dom hade inga låtar som man ville sjunga med i.


Nej nu går jag och lägger mig och villar lite inför nästa äventyr. I morogn blir det Elida på Skepsbrokajen och det kan ju inte bli bättre än bäst för där vet jag att man kan sjunga med och där är det folk man känner igen.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards