linneawinroth

Alla inlägg den 23 september 2017

Av linnea winroth - 23 september 2017 20:30

En typisk höst dag i storstan innerfattar lite sol och hyfsat bra väder så man kan gå ut med enbart en kofta. Så i dag har jag varit i stan och kollat på bland annat skor och sen bara myst på ett cafe och kollat ut på alla där ute.

Men finast när hösten gör sig påmind är väll ändå alla träd som ändrar färg.

Det här trädet är en av dom finaste träden jag vet här i Kista och när solen ligger på så ser det ganska overkligt ut.

Något annat kul som jag insåg är ju att det "bara" är 37 dagar kvar innan dom spolar is i Kungsträdgården och jag äntligen kan snöra på mig skridskoran och börja åka igen. Det är 4 månder av ren glädje.


I morgon ska jag åka och pärla för Ung Canser.

Ska även kolla vad mina nya hörlurar går för. Jag har ju ett par trådlösa hörlurar som börjar leva sitt egna liv så i dag gick jag in och bytte. Så från att gå från hörlurar världa 799 så gick jag hem med något dyrare hörlurar eftersom dom inte hade min sort inne. Så nu fick jag några som sitter bättre bakom öronen.  Ända nackdelen är väll att dom nya skulle ha lite sämmre bateritid men annars var dom bättre.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards