linneawinroth

Alla inlägg under augusti 2011

Av linnea winroth - 26 augusti 2011 15:25

Sorry för att jag inte bloggat på länge. Jag har precis gått igenom skolans första riktiga vecka. I går gav jag min mamma sin två månade förtidiga födelsedags present. Det var ett par gå stavar med fjädrar så det blir 4kg motståndskraft när man går. Nu ska jag åka och köpa godis. Sen blir det nog till att ta det lugnt. Jag har så satans ont i foten. Jag har på något sätt fått in smuts under foten så det är en varböld under foten. Hoppas det är bra tills Söndag då jag ska jobba.

 

Av linnea winroth - 22 augusti 2011 18:47

I dag har det varit skola. Det är jobbigt att gå i skolan 8-16 Måndag-Fredag och sedan jobba 10-16 eller 12-18 Lördag och söndag. Så jag sitter och funderar på om jag är galen på något sätt för fortsätter jag såhär så kommer jag snart somna i skolan eller blanda ihop allt. När jag kom hem från skolan åt jag lite innan jag börja gå igenom läxor och lektionerna som jag har haft i dag. Just nu är jag klar med att repetera allt så nu sitter jag och njuter av Danny Saucedos goa röst i P3.



Mina led ord i dag är: All I Need is You!!!


    

Av linnea winroth - 21 augusti 2011 18:30

I dag har det varit jobb. Det var väldigt lugnt. Jag funderade på om dom hade stängt av vägarna runt Gekås. På kvällen beställde vi mat. Just nu sitter jag här och läser att Danny ska vara med i p3 i morgon vid 18:30-19:30. Jag får väll se om jag hinner lyssna på det. Nu ska jag gå och plugga lite no tills i morgon.

 

Av linnea winroth - 20 augusti 2011 17:45

Nu är det bara 45 min kvar innan gästerna kommer. Eftersom jag inte kunde ha mitt kalas på min födelsedag så får jag ha det nu. Jag har jobbat till 15.00 sedan var det att skynda sig hem och fixa frisyren och kläderna innan man skulle duka. Nu ska jag bara sminka mig och sedan är klar. Detta blir ett kort inlägg. Jag återkommer med vad jag har fått.

 

Av linnea winroth - 19 augusti 2011 19:59

Vad har hänt I dag då? Jo, jag varit i skolan, sedan har jag handlat inför mitt kalas som är i morgon. I dag hade jag psykologi, engelska och naturvetenskap. På psykologin pratade vi om alla olika sorters psykologi. I slutet av lektionen så lärde vi oss om inlärnings sätt. På engelskan blev det mest att reflektera på året som kommer. Vad jag ville uppnå och vad jag behöver göra för att uppnå det. På naturvetenskapen diskuterade vi vad vi skulle göra denna terminen. Nu i kväll gör jag tårtan till i morgon samtidigt som jag ser på Falkenbergs revyn. Nu ska jag baka klart innan jag måste gå och sova. För ska jobba innan kalaset, så här är det inte helg. Jag har helg vecka 34.

 

Av linnea winroth - 18 augusti 2011 15:00

I dag hade jag bild i 2h och 40min. Då var vi på Falkenbergs museum och kollade på olika trycktekniker. När vi var klara där så börja jag skissa på en ny bild som jag ska ha på min bildmapp. När jag är färdig kan ni få se om ni vill. Efter bild lektionen hade vi idrott. Då spelade vi innebandy. Det var ganska rolig bara det att min kära klasskompis tyckte att jag var en ”fot fara.” Hur kan han tycka det? Det är bara så att när jag väl vill så kan jag vara riktig snabb. Jag slutade 14.00 medan rästen av klassen skulle ha engelska. I bland är det skönt att gå hem innan dom andra. Då hinner jag göra några saker innan dom andra är hemma. Nu hinner jag skissa på min bild.

 

Av linnea winroth - 17 augusti 2011 19:00

Ja då har man börjat I 2:an på Falkenbergs Gymnasieskola. Dagen började med samling vid 10 tiden. Sen hade vi rast till 13.40 då vi skulle ha svenska. Då gick vi igenom vad vi skulle göra och sedan lånade vi böcker. Sedna hade jag psykologi. Där gick vi också igenom vad vi skulle jobba med. Sen slutade jag för dagen. Så vid 15.10 gick vi hem. Sedan gick jag hem och börja plugga lite svenska. På kvällen bjöd jag familjen på mat. Nu  chatta jag med Eric Saade Vi pratade om lite allt möjligt.

 

Av linnea winroth - 16 augusti 2011 09:27

I dag ska jag städa rummet och kanske vara med Zara. Om hon vaknar snart vill säga. Hon sover ju alltid sååååå länge. Vi skulle göra något förmiddagen men det värkar som om det blir i eftermiddag. Nej men borde kanske börja städa lite.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards