linneawinroth

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

För vissa är Lördagar en vilodag

Av linnea winroth - 11 februari 2012 20:00

Som sagt vissa vill vila på Lördagar och oftast Söndagar med. Men inte jag, jag vill ha fullt upp hela tiden, så i dag var jag i stan med Kajsa för att köpa en present till Bea som fyller 18 nu på Måndag. Sen gick vi till Burger in och åt mat. Jag kom på att när vi gick därifrån så hade vi suttit där i ca 2 timmar och 25 min. Så vi gick till HemmaKväll för att köpa godis till Viktor. Sedan gick vi till bussterminalen för att kolla när min buss gick hem. Då konstaterade vi att jag missat en buss med ca 7 min. så jag fick vänta 90 min. Jag blev sur och tänkte ställa mig och skrika då jag la märket till att Elias satt och väntade på sin buss. Busig som jag är kunde jag inte motstå att skrämma han. Jag vet inte hur han reagera men han hoppade till. Men sedan la jag märket till att han var trött. Så frågan är........ Elias om du läser detta...... Du fick ingen hjärtattack va? Om nej...... Bra!! Om ja....... ber jag om ursäkt, ska försöka att aldrig göra om det. Vid 16:30 var jag hemma och då började jag stick på min mössa. Vet ni vad den har för färg?........ Kajsa du får inte gissa. Du var ju med när jag köpte det. Och NEJ Elias du fr inte heller gissa. Du vet ju redan det. Nu är klockan 20:00 och jag ska se på Melodifestivalen. Vilka kommer gå vidare till globen och till andra chansen? Det vet vi först om 90 min.


Dagens dikt:


Vare sig jag
skriver några
ord på ett
trasigt papper,
mumlar dem i
din telefonsvarare,
eller
skriker dem
utanför ditt fönster

kommer du inte höra
nej du kommer aldrig lyssna
för du är redan borta
du har redan gått


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards