linneawinroth

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Har ont i magen, varför?

Av linnea winroth - 21 mars 2012 20:39

Som ni antagligen läste senast så mår jag inte så bra, men ta det lugnt jag klarar mig. Men dagen I sig har varit riktigt jobbigt för har sovit riktigt dåligt. Såg på en film till 01.30 i natt och sen somnade jag inte fören vid typ 02.15 tror jag. Sen sov jag nog i omgångar. Jag bara låg och glodde upp i taket. Om detta fortsätter så kommer jag inte orka med fredags kvällen en mindre allt annat. I morgon blir det till att ha en bildlektion från 09:00-11:40, är det segt eller? Men det som är possessivt är väll det att vi slutar sen.


Vet ni även om att man har riktigt mycket otur om man för en gång skull bestämt sig för att göra något roligt så ska man göra så mycket annat samtidigt. T.ex Jag sak till Göteborg på fredag men samtidigt är det Abba addition här i Falkenberg samtidigt, När man ska försöka göra prov så ska man till doktorn. När man har sovmorgon så ska man likt förbannat upp tidigt för att man ska till Tandläkaren. Kan man ha mer otur än mig? Jag tror att svaret blir NEJ!!! Jag är tillgänglig 5 av 7 dagar dom få dagar man är upptagen så vill alla att man ska göra något annat.


Men om man ska tillbaka till vad som hänt i dag så har jag haft bild och då fick vi kladdkaka av våran vikarie. Sen såg vi på en film på både historian och svenskan och sist hade jag psykolog och där gjorde vi olika tester på datorn så vet inte om man har gjort något vettigt men allt har väll sin mening. Eller? I morgon när jag slutar vid 11:40 så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Läsa, skriva eller kanske borde försöka sova eftersom jag ligger efter lite. Nej men om jag känner mig själv (vilket jag hoppas) så tror jag att det blir till se på en film tills man sover i soffan.


Skriver jag mycket? Jag vet inte riktigt vad jag gör för jag skriver bara om vad som hänt och det blir visst mycket. Men när jag har skrivit klart ska jag nog gå och dricka vatten och sen sätta mig ner och skriva lite på andra saker som jag vill jobba med ett tag. Vem vet ni kanske får veta vad jag skriver om men inte just för stunden men man ska ju aldrig säga aldrig.


Förresten hur många läser detta egentligen? För jag vet ju inte hur eller vilka ni är. Kan ni inte skriva vad ni tycker om bloggen. Nej men nu blir detta snart en hel A4 sida så borde kanske runda av. Jag tror att jag har fått med allt jag vill berätta. Ska bara dubbelkolla..... Skola, fritid, tankar och vad som kommer hända under veckan.


Torsdag- konfirmand läsning och sedan teater

Fredag – Göteborg med Gabbi (Abba addition)

Lördag -
Söndag – bowling match i Borås


Måndag – prov (allergi sprutor)

Tisdag -

Onsdag – Bowling


Det var nog allt. Men bra då är jag nog klar för denna gången.

 

 
 
Ingen bild

Gabriella

21 mars 2012 21:49

Att inläggen är långa spelar ingen roll linnea jag som person tycker bara det är roligare att läsa längre inlägga :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea winroth - 6 juni 2020 15:45

I dag har jag tagit tag i att rensa ochs täda i mitt källarförråd. Jag måstr få lite plats till allt material till köket som kommer nästa vecka.     Så under 2 timamr så tog jag upp större delen av källargången. Har packat in sakerna som ska in...

Av linnea winroth - 3 juni 2020 20:00

I dag har jag gjort mitt sista besök på Ikea för att göra dom sista ändringarna och sen äntligen gör beställningen.    Det kommer bli ett grönt kompakt kök med ugn/micro, större diskho och en diskmaskin.    Såhär ska det se ut när allt är k...

Av linnea winroth - 23 maj 2020 21:15

I dag har jag kommit till ett avslut när det gäller att kolla på bilar. Ett x antal hundra bilar senare, och några besök i bilhalalr så har jag äntligen hittat en bil som jag vill ha. Det blev en vit Seat Leon från Aug 2019.    Nu på kvällen har...

Av linnea winroth - 27 april 2020 17:19


Hej  Allt bra med er? Vad gör ni på dagaran i dessa tider?  Sjäv jobbar jag på som vandligt. Eller nej inte som vandligt, jag har fördelen att får jobba hemifrån. Sen den 1 April jobbar jag nu hemma med hela setauppen med skärm, sladdar och likan...

Av linnea winroth - 29 februari 2020 10:52

Ja då är vi i storstaden igen. Denna gången bor vi på Icon saigon - luxery Design Hotel. Vi har en ganska mysigt rum. Första dagen var ganska lugn då vi låg vid poolen innan vi var ute och åt. I torsdags så åt vi den första frukosten och gasl...

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards