linneawinroth

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av linnea winroth - 8 juni 2012 23:08

Ja i dag blev det till att gå upp vid 8:00 för att göra i ordning sig för kl 9:30 skulle jag vara i skolan för att träffa Musik 3:orna. Jag skulle lämna en present till Joakim för att han har varit så engagerad i Elevrådet. Det bar roligt när jag var hemma igen runt 10:30 så följde jag med mamma och köpte rosor till våra studenter. Sedan åkte jag och Zara till stan för att äta lunch på Royal Thai. Sedan var det bara till att kolla på att studenter som sprang ut. Vi grattade min kusin Simon, våran vän Annsofie, min syssling Robin och sedan på kvällen firade vi även min andra kusin Sebbe. Sebbe fick en bil som student present. Det var inte dåligt. Vi var även en snabbis hos Simon innan vi drog till Sebbe. Nu är man hemma och läser på Facebook och nu ska jag äta en macka och se på ”Roys och Rogers mack” med mamma och Viktor.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards