linneawinroth

Alla inlägg den 1 september 2012

Av linnea winroth - 1 september 2012 21:13

Ja i dag har Viktor spelat match i Älvsered. Just i dag var Viktor målvakt och då vann dom med 10-3. Bra jobbat killar!!!!!
Jag var inte med i dag för jag var och spela golf med Jonathan i stället. Det var kul att få pröva att spela lite långgolf för en gångs skull och det som var lite roligt var att jag tror jag såg min lärare där med.
Om ni inte visste det innan så har jag sträng min rygg när jag tränade med Viktor igår och det var väl inte så smart att belasta den mer för nu sitter jag som handikappade i soffan och har sjukt ont i ryggen.


Sen ska jag göra ett litet test med er. Det är ju en ny månad och då vill jag se om ni kan kommentera på bloggen istället och inte på min Facebooksida. Så denna månaden börjar jag med att ta bort alla kommentarer på min Facebook, kommentera på bloggen istället!!! Snälla jag ber er!!!

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards