linneawinroth

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av linnea winroth - 3 februari 2013 09:51

Då har man sovit några timmar och choken har lagt sig. Just nu är jag bara väldigt mörbultad och öm. Jag har ondare i dag än i går men det visste jag att det skulle göra för det berättade läkaren för mig i går. Nu ligger jag i sängen och svarar på alla meddelanden och frågor som folk skickar till mig.
Jo om ni vill veta exakt hur länge jag var på akuten så var det mellan 19:00-21:32. Och för dom som inte vet så har jag en liten fraktur på revbenen.
Det medför att jag har väldigt svårt för att ta djupa andetag och nyss. Nyser jag så gör det så ont så att jag nästan skriker. Sen har jag ett blåmärke på mitt vänstra knä. Axen på höger sida är öm som f*n och det är ömt vid höften på vänstersida.

Sen har jag en väldigt gullig bror som tar han om en när man inte mår bra. Han vill väldigt gärna se en hela tiden. Och det resulterade i att han har legat på mig näsan hela natten. Någon gång i natt försökte han till och med att lägga huvudet på mina revben. Men han är ändå väldigt snäll. Nu ska jag nog försöka att gå ner och äta lite mat. Sen får jag väll kolla hur det är med mamma och pappa för dom springer på toa hela tiden nu. Så jag tror att dom är sjuka dom med.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards