linneawinroth

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av linnea winroth - 11 mars 2013 22:58

Ja i dag börjar resfebern komma då man håller på att packa resväskan full av kläder, ost och godis. Ja nu är det bara i morgon kvar innan jag och några andra flyger till härliga Palermo. Det ska bli 10 sjukt roliga dagar då man får träffa alla igen. Det var ju ca 3 månader sen vi sågs sist. Det var hämskt att lämna dom då även fast man viste att man skulle ses 3 månade senare. Och ja nu är dagen snart här då man får krama om dom och bara leva livet.

Vad har jag mer gjort i dag förutom att packa? Jo jag har gått i skolan och sen gjort några ärenden innan man skulle till Bilskolan. Jag var tex på banken för att komma om ens kort kommer funka när man är i väg och det slutade med ett nytt kort, en säkerhets dosa och appen Swish. Så jag några vuxen poäng har jag nog skaffat mig.
På bilskolan gick det väll bra. Ja teorin gick finemang i dag och det var så skönt att känna att man är klar med teorin. Körningen gick däremot lite sämre. Menmen det är bara att ta nya tag när man kommer hem igen.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards