linneawinroth

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av linnea winroth - 11 maj 2013 16:59

Japp nu sitter jag i bussen tillbaka till Falkenberg. Vi har precis passerat Malmö så det närmar sig.
Flygresan gick bra även om det var segt så flöt det på ändå.
Jag saknar värmen från Barcelona men ärligt talat så trodde jag att det skulle vara kallare här.

Jag har haft det toppen under veckan och man har hunnit kolla på mycket.
Både kollat på kyrkor, sjukhus, parker, shopping centrum och vatten spelen. Jag har ätit allt från frusen youghurt till blå glass.

Nu när vi kom från flyget så stod hella Eoruvision cirkusen och väntade på alla medverkande. Så jag har nog sätt en och annan kändis från andra lände. Även om jag inte vet vilka det var så har jag sätt många.

Nu vill jag bara hem så jag får krama familjen och för att öppna mina 2 paket.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards