linneawinroth

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av linnea winroth - 16 juni 2013 22:05

Ja nu märker man att det är sommar och att man jobbar åt andra. I dag var det mammas sista dag på jobbet innan hon går på 4 veckors semester och veckan som kommer är det mycket som händer sen börjar allvaret nästa måndag.
Men oj va kul det ska bli ändå jag jobbar en hel del men jag ska ändå hinna med en del andra saker som du göras. Både gå på "Lotta På Liseberg" gå på Liseberg med vänner, till en djurpark, sola, Rix Fm festivalen och andra evenemang som finns i närheten.

I dag har jag inte gjort så mycket mer än att fixa mitt rum. Det blev gen hel del saker som skulle göras där men nu har jag skruvat isär två lådor och lagat dom så allt som låg i lådorna är just nu utspritt i hela rummet. Så får försöka städa undan det i morgon innan man börjar jobbet.

Just nu ser jag på "Ledin Show" efter att ha kollat på två andra filmer.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards