linneawinroth

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av linnea winroth - 17 juli 2014 20:15

Ja jag vet att jag har varit riktigt dålig på att blogga. Det var 17 dagar sedan jag typ bloggade om inte längre. 

Jag är riktigt dålig på det men sanningen är att jag jobbar heltid hela sommare och då jobbar jag 14timmar åt gången och även natt. Så ja jag orkar inte riktigt blogga när jag kommer hem och sen har jag alltid saker att göra när jag väl är ledig. Men i dag är jag ledig och har integ speciellt för mig. 


Så jag kan kort berätt avd som har hänt sen senast jag bloggade. 


Den 26 Juni var sist jag bloggade. (Jag kollade precis det :D)

Den 27 Juni var jag en snabbis i Göteborg och sen på kvällen var jag hemma hos Daniel coh spelade kort till typ 12.

Den 28 Juni var jag och mamma på möhippa. MIn kusin ska ju gifa sig snart så detta är något man måste göra innan man gifter sig. Den kvällen var riktigt rolig vi bowlade och åt god mat. 

Den 30 Juni jobbade jag 21:15-07:00. Alltså hann jag inte åka till Liseberg för att vara på "Lotta på Liseberg" Så denna gången fick jag sitta hemma och kolla på tv som alla andra gör.

Den 1 Juni jobbade jag också natt. Den natte var bättre än den första för då hade man ju liksom vänt på dygnet. 

Den 2 och 3 Juli vet jag inte riktigt vad jag gjorde men antagligen så var jag bara hemma och hade kul med familjen. 

Sen jobbade jag 4, 5 och 6 Juli Så det var min första helg för sommaren och oj vad det var jobbigt dom sista 4 timmarna på söndagen.

Den 7 Juli var jag tillbaka på Liseberg. Då var även Viktor me doch vi passade på att shoppa lite innan vi drog till Liseberg. Viktor köpte byxor, det gjorde även jag och mamma köpte en klänning till bröllopet som skulle vara den helgen.

Den 9 Juli fick jag hoppa in extra på jobbet så då jobbade jag 7:30-14:30 och sen var vi hemma hos kusinen på kvällen och grillade. Då var våra små kusiner där så det blev en hel del spring den kvällen. 

Den 10 och 11 Juli jobbade jag igen.

Den 12 Juli var det bröllop. Kusinen fick tillslut sin Lina. 

Den 13 Juli var dom små kusinerna från Göteborg hos oss och då passade vi på att äta Pizza med dom inna jag sen skulle in och jobba exta 3 timmar. Det var nog lite kris på jobbet. 

Den 14 Juli var jag på liseberg och denna gången var ju pappa med. Han hade kul. 

sist men inte minst den 15 och 16 Juli jobbade jag. 


Kortfattat jag har jobbat 10 dagar, varit på liseberg, bröllop och träffat kusinerna. 

Så nu är vi där vi är i dag. Jag skulle egentligen till Liseberg med Sara i dag men det blir en tur på krogen i stället. 


Jag har ju hunnit med att åka en tur med farmor så att hon för första gången fick dricka en glass. Alltså en milkshake. hon hade inte hört det förr. Så vi tåg Driv In på McDonald´s och sen åkte vi och kollade hennes gamla hus och sen en snabb tur till min faster. och när jag sen avr hemma åt jag en snabbis och sen åkte vi till Källsjö för att hälsa på kusinerna och träffa mormor och Leif.  Och nu sitter jag hemma med mat och ska snart ut på krogen. 

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards